مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خبر داد:
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی یک هایپر مارکت با استانداردهای به‌روز در قم افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷ 16 February 2017
به گزارش تابناک قم، فرشید گل زاده کرمانی، در مراسم افتتاح فروشگاه نسل جدید قم در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری اظهار داشت: شهر مقدس قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و قرارگیری در شاهراه مواصلاتی کشور دارای اهمیت زیادی برای فعالان حوزه اقتصادی است.

افتتاح هایپرمارکتی مطابق با استانداردهای به‌روز در قم

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه افزود: فروشگاه رفاه نیز به دلیل سابقه بالای فعالیت در قم و قرارگیری هسته اصلی این فروشگاه دریکی از شلوغ‌ترین مناطق قم موقعیت مناسبی برای جلب مشتری دارد، خوشبختانه در ساختار جدیدی که برای فروشگاه‌های رفاه کشور در نظر گرفته‌شده و با تأکید بر برندینگ و اصلاح محیطی، قم می‌تواند یکی از الگوهای موفق این تغییر سیستم با مدیریت پرکار فعلی باشد، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی یک هایپر مارکت با استانداردهای به‌روز نیز در قم افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این تغییرات ساختاری فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مدرن شدن و بهینه شدن شبکه توزیع و فروش است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این راستا گام‌های بلندی برداشته است، فروشگاه‌های رفاه کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ویترینی از انواع کالاها و تولیدات ایرانی تهیه‌کرده و کالاها و اجناس را به‌صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری می‌کند و سه هزار تولیدکننده ایرانی در شبکه تأمین این فروشگاه‌ها قرار دارد، بنده به‌طور قاطع می‌توانم عرض کنم که مجموعه فروشگاه‌های رفاه یکی از موفق‌ترین نهادهای اقتصادی کشور در تحقق شعار سال بوده است. قرارداد مستقیم با تولیدکنندگان سبب فروش ارزان‌تر اجناس به مردم شده و انگیزه تولید باکیفیت نیز در بین تولیدکنندگان افزایش‌یافته است، البته باید تأکید کنم که تمام کالای خریداری‌شده از تولیدکنندگان با تأیید واحد کیفی است و کالاهای فاقد کیفیت قطعاً جایی در سیستم فروش رفاه نخواهند داشت.

گل زاده درباره جایگاه مشتری در سیستم جدید فروشگاه‌های رفاه اظهار داشت: مشتری یکی از اضلاع مهم همه بنگاه‌های اقتصادی است ، فروشگاه رفاه نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فروش سطح کشور این مهم را موردتوجه قرار داده است ، اصلاح سیستم ارتباط با مشتری در حین خرید و پس از فروش تأکید بر این مهم بوده است ، البته برنامه‌های تشویقی متعددی در قالب جشنواره‌ها نیز در سیستم دیده‌شده است که مرور زمان از آن‌ها استفاده خواهد شد ، خوشبختانه مردم با فروشگاه‌های رفاه آشتی کرده‌اند و ما توانستیم 250 درصد افزایش تخفیف داشته باشیم، بنابراین با توجه به رقابت شدید موجود در بازار کاهش قدرت خرید مردم و شرایط رکودی 200 میلیارد ریال سود خالص واقعی به شرکت تزریق کردیم و این در حالی است که در سال جاری سبد حمایتی از دولت نداشتیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بابیان این‌که 350 میلیارد ریال برای توسعه فروشگاه‌های جدید هزینه شده است، اظهار داشت: 143 میلیارد ریال هزینه مربوط به سال‌های گذشته را پرداخت کرده‌ایم و 115 میلیارد ریال وصول مطالبات داشته‌ایم، علاوه بر این 700 میلیارد ریال نیز به مردم تخفیف داده‌ایم درحالی‌که قدرت خرید مردم پایین آمده و در شرایط رکود بسیار بالا قرار داریم.

گل زاده ادامه داد: این فروشگاه تمایل دارد فروشگاه‌های بزرگ و کوچکی که به‌صورت فردی اداره می‌شوند به شبکه رفاه وصل کنند تا از جهت آموزش، رعایت استانداردها IT و برند پشتیبانی لازم از آن‌ها به عمل آید که این مسئله موجب خواهد شد 15 تا 20 درصد هزینه‌های فروشگاه‌های ذی‌ربط کاهش پیدا کند، ان شاالله تا پایان سال 60 کالا با نشان رفاه در بازار توزیع خواهد شد و علاوه بر این رفاه وارد فروش خدمات مالی ازجمله بیمه، لیزینگ و خدمات گردشگری می‌شود ، که این ورود باعث ارائه خدمات متنوع‌تر و با تخفیفات بهتر به مشتریان وفادار این فروشگاه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار