در لیگ دسته اول فوتسال قم رخ داد؛
هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال استان قم با پیروزی مدعیان قهرمانی و ناتمام ماندن یک مسابقه به انجام رسید.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم دوشنبه شب به پایان رسید و تکلیف قهرمان این مسابقات در مسابقات هفته پایانی مشخص خواهد شد تا رقابت در لیگ فوتسال استان قم به اوج برسد.

در مسابقات برگزار شده در سالن شهید حیدریان، دیدار تیم‌های فوتسال ذاکر و یاس در پایان نیمه تمام ماند تا جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی با یک بازی کمتر پس از رقیب خود صدرا در رده دوم قرار گیرد.

دیدار تیم‌های ذاکر و یاس در حالی برگزار شد که این مسابقه یک بار به دلیل عدم حضور سرپرست تیم فوتسال یاس از سومی کمیته فوتسال تجدید شده بود و در دومین بازی نیز در حالی که در نیمه نخست تیم ذاکر با ۲ گل از حریف خود پیش بود در نیمه دوم داوران بازی به دلایلی نامشخص وارد زمین نشدند و بازی نیمه تمام ماند.

گفته می‌شود اختلاف بین کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم و کمیته فوتسال سبب شده در مورد دیدار ذاکر و یاس اختلاف نظر پیش بیاید به طوری که به عقیده کمیته داوران این مسابقه نباید تجدید می‌شد و عدم حضور سرپرست تیم یاس در مسابقه دو تیم به معنای پیروزی ۳ بر صفر ذاکر بود اما کمیته فوتسال اصرار داشت که این بازی تجدید شود.

در سایر بازی‌های هفته دوازدهم تیم فوتسال صدرا موفق شد ۶ بر یک تیم بحران زده و سقوط کرده پارسا را شکست دهد و با کسب این پیروزی با یک بازی بیشتر از تیم ذاکر در صدر قرار بگیرد اما با توجه به ۳ امتیاز احتمالی ذاکر از بازی با یاس این تیم احتمالاً دوباره به رتبه دوم باز می‌گردد و باید در هفته پایانی امیدوار به پیروزی خود و شکست ذاکر باشد.

تیم فوتسال مقاومت نیز که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد این هفته در مصاف با آفاق با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و فرصت کاهش اختلاف امتیاز با صدر را از دست داد اما حضور خود در رده سوم و کسب این عنوان در پایان فصل را قطعی و تثبیت کرد.

آرش در ادامه موفقیت‌های هفته‌های اخیر خود در مصاف با تیم سرسخت ماهان ۳ بر صفر به پیروزی رسید و پیروزی دیگری کسب کرد در حالی که ماهان هفته گذشته با برتری ۳ بر ۲ برابر ذاکر صدرنشین شگفتی ساز شده بود و این پیروزی بزرگ به آرش کمک کرد حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را قطعی کند.

تیم خادم الحسین یک طرفه‌ترین پیروزی این هفته را از آن خود کرد و در مصاف با تیم انتهای جدولی پاس ۱۲ بر ۳ به برتری رسید و با این پیروزی وضعیت تفاضل گل خود را بهبود بخشید اما برای حضور در لیگ برتر باید منتظر نتایج هفته پایانی باشد.

شهرداری نیز در ادامه نتایج خوب خود ۶ بر ۴ رئیس کرمی را شکست داد و رئیس کرمی با این شکست عملاً خود را در آستانه سقوط به دسته اول می‌بیند ضمن این که نبرد در مصاف با آتلیه یاقوت به پیروزی ارزشمند و جالب توجه ۵ بر صفر رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار