لاریجانی در بازدید از مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) مطرح کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در برنامه توسعه حمایت‌های خوبی از کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی پیش بینی شده است، گفت: این حمایت‌ها در راستای توانمندی سازی مددجویان و ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فرهنگی، تربیتی و اقامتی حضرت معصومه (س) با گرامیداشت یاد مرحوم عسکراولادی که نهاد کمیته امداد را پایه گذاری کرد، اظهار کرد: کمیته امداد خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است و مسؤولان این نهاد در طول 38 سال گذشته توانسته‌اند عملکرد مثبتی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی در کمیته امداد از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال این هستیم که اقتصاد در کشور فعال شود باید زیرساخت‌های فرهنگی را اصلاح و پایه ریزی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه کمیته امداد باید نسبت به مقوله کارآفرینی توجه جدی داشته باشد، یادآور شد: اینکه مددجویان زیرپوشش این کمیته بعد از مدتی صاحب فن شده و بتوانند خودکفا شوند امری مهم است و باید در کمیته امداد افراد صاحب فن و توانمند برای ورود به اجتماع آماده شوند.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه توسعه حمایت‌های خوبی از کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی پیش بینی شده است، گفت: این حمایت‌ها در راستای توانمندی سازی مددجویان و ایجاد اشتغال است و در برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده نیز به این دو نهاد بودجه خوبی اختصاص یافته است.

لاریجانی با ابراز خرسندی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی قم در زمینه توانمندسازی مددجویان یادآور شد: این امر پسندیده باید در بلند مدت دنبال شود.

وی به فعالیت‌ها و اقدامات مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه (س) اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های این مجتمع در برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی قابل توجه بوده و در ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان بسیار مؤثر است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه این مجتمع با فرمان مقام معظم رهبری ایجاد شده و با هزینه بسیار کم اداره می‌شود، یادآور شد: مجلس از چنین تفکراتی استقبال می‌کند.

شایان ذکر است لاریجانی از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی، تربیتی و اقامتی حضرت معصومه (س) بازدید کرد و در جریان نحوه و روند خدمت رسانی این مجتمع به مددجویان کمیته امداد قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار