تیم والیبال نوجوانان کریمه قم که در مسابقه‌های دسته اول نوجوانان کشور در دامغان شرکت کرده بود سرنوشتی مشابه تیم جوانان خود داشت و با حذف این تیم، پرونده همه تیم‌های والیبال قم در عرصه کشوری در سال 95 بسته شد.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، پس از این که تیم والیبال جوانان کریمه قم در مسابقه‌های مرحله نهایی جوانان کشور در قزوین 4 مسابقه متوالی را با شکست پشت سر گذاشت و دست خالی به خانه برگشت این وضعیت برای تیم نوجوانان قم نیز تکرار شد. 

والیبالیست‌های نوجوانان قم برای حضور در مرحله پایانی مسابقه‌های دسته اول کشور راهی دامغان شدند اما موفق عمل نکردند. پس از شکست 3 بر صفر در مسابقه اول برابر اتحاد جوان همدان، کریمه در دومین مسابقه به دیدار تیم گل گهر سیرجان رفت اما در یک بازی جالب که هر 3 ست آن نتیجه یکسانی داشت باز هم بازنده زمین مسابقه را ترک کرد. 

در مسابقه‌ای که نتیجه همه ست‌های آن 25 بر 23 به سود گل گهر بود کریمه با وجود ارائه یک بازی خوب و پر تلاش امتیازی کسب نکرد. سایر نتایج کریمه در ادامه مسابقه‌ها نیز به کمک این تیم نیامد و کریمه پس از شکست دوم خود فهمید باید با رؤیای قهرمانی خود وداع کند. 

کریمه در دور مقدماتی این پیکارها در قم میزبان حریفانش بود و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد. 

این در حالی است که تیم بزرگسالان باشگاه کریمه قم نیز امسال در لیگ دسته اول کشور به میدان رفت و با یک پیروزی و 13 شکست در انتهای جدول این مسابقه‌ها قرار گرفت البته کریمه با تیمی بسیار جوان و تقریباً بی‌تجربه وارد کارزار شده بود و کسب این نتایج برای کریمه چندان دور از ذهن نبود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار