سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:
سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: امسال بیش از 4 هزار عنوان کتاب در استان قم مجوز چاپ گرفتند که در این زمینه پس از تهران رتبه دوم را در کشور داشتیم.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، وحید فرجی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در تالار شهید آوینی برگزار شد، با اشاره به وضعیت تالار شهر قم اظهار کرد: این تالار یکی از ظرفیت‌های خوب در استان تالار مرکزی شهر است، شورای عالی هنر را در استان قم تشکیل دادیم و فعالیت انجمن مفاخر در استان هم دوباره آغاز شده است.

وی ادامه داد: لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صادقی استاندار و آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اعضای انجمن مفاخر استان قم هستند.

سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: امسال بیش از 4 هزار عنوان کتاب در استان قم مجوز چاپ گرفتند که در این زمینه پس از تهران رتبه دوم را در کشور داشتیم، همچنین تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن استان را در دستور کار خودمان قرار دادیم و 84 مدخل را برای این دانشنامه شناسایی کردیم.

فرجی با اشاره به لزوم برنامه ریزی در کارهای فرهنگی اظهار کرد: آمایش سرزمینی در زمینه فرهنگ در استان قم ضرورت است، همچنین برای تحکیم خانواده اعلام آمادگی کردیم که واحدهای درسی را برای مقاطع دبیرستان‌ و دانشگاه‌ تدوین کنیم تا بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: اتاق فکری را در اداره کل ارشاد اسلامی استان قم با حضور هنرمندان و مدیران سابق تشکیل دادیم تا در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از نظرات متخصصین و افراد باتجربه استفاده کنیم، دانشی در دوره مدیریت خود یک مدیر پرکار و علاقه مند بود که حرکت‌های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان قم در دوره مدیریت خودش شروع کرد.

سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: استان قم پتانسیل خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد، با توجه به وجود مراکز حوزه‌های علمیه و حرم حضرت معصومه(س) حضور مدیران در این استان برای آنها فرصت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار