سرپرست تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گفت: هشت بازیکن این تیم در بازی هفته گذشته مقابل تاسیسات دریایی حضور پیدا نکردند و به همین دلیل برای تعیین تکلیف در اختیار باشگاه قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۸ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی رضایی خاطرنشان کرد: این بازیکنان می گویند مطالبات و معوقات آنها از سوی باشگاه پرداخت نشده، متاسفانه آنها بی تجربگی کردند و در بازی روز پنجشنبه هفته جاری برابر میثاق تهران نیز حضور ندارند.

وی سعید قاسمی، هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، مسعود ایازی، محمد برزگر، مهران رضاپور و غیره را از جمله بازیکنانی ذکر کرد که در تمرینات تیم حضور ندارند.

بازی دو تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیش رو قم که پنجشنبه گذشته در تهران برگزار شد با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

رضایی گفت: هر چند نبود این بازیکنان ممکن است برای تیم مشکلاتی را ایجاد کند ولی در بازی های آینده تا تعیین تکلیف این افراد، از بازیکنان جوانی که تاکنون کمتر به آنها بازی رسیده، استفاده می شود.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیش رو قم در ارتباط با رای کمیته انضباطی در مورد بازی 2 تیم یاسین پیش رو قم و دانشگاه آزاد تهران نیز گفت: متاسفانه برخی شیطنت کرده و گزارش دادند که قرارداد مهدی زاهدی بازیکن یاسین پیش رو قم که در نیم فصل به این تیم پیوست، از نظر قانونی ایراد دارد و بر همین اساس هم کمیته انضباطی نیز علیه ما رای صادر کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: سوال ما این است که اگر قرارداد این بازیکنان مشکل داشت چرا فدراسیون برای ایشان کارت صادر کرده و هیات فوتبال قرارداد وی را ثبت کرد؟

وی گفت: برخی نیز از قم مدعی شدند که مهدی زاهدی بازیکن تیم امید ما می باشد که این سخن نیز درست نیست، و ما نیز به رای کمیته انضباطی اعتراض کردیم.

هفته گذشته، کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را 3 بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و حتی تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این در حالی است که تیم یاسین پیشرو قم با نتیجه 5 بر 3 از سد دانشگاه آزاد گذشته بود، این بازی در 15 دی ماه سال جاری برگزار شد.

تیم فوتسال یاسین پیش رو قم پنجشنبه هفته جاری در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم با میثاق تهران بازی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار