با ارسال نامه رسمي به رئيس هيات صورت گرفت
دبير هيات فوتبال استان قم در اعتراض به عدم وجود زمينه كار قانوني در فراهم كردن مقدمات برگزاري انتخابات اين هيأت ورزشي از مسووليت خود استعفا كرد.
کد خبر: ۳۷۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، موضوع انتخابات هیأت فوتبال استان قم دو ماهی است که بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم در بین اهالی فوتبال و کارشناسان این رشته ورزشی در قم نقل محافل است اما با وجود گذشت این مدت از پایان ریاست چهار ساله هیأت سابق، هنوز مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار نشده است و این موضوع برای علاقمندان به فوتبال و جامعه بزرگ این رشته ورزشی سئوال برانگیز است.

این در حالی است که 9 نفر در مدت زمان پیش‌بینی شده برای ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان قم مدارک خود را ارائه کرده و ثبت‌نام کرده بودند اما بعد از کش و قوس‌های فراوان و حتی جنجال بر سر بودن یا نبودن برخی نامزد‌ها در مرحله نهایی انتخابات، هنوز هیچ خبری از معرفی نامزدها نیست.

هر چند خبرهای شنیده شده از هیأت فوتبال استان قم و اداره کل ورزش و جوانان این استان حکایت از انتخاب نهایی سه تن از 9 کاندیدای ثبت‌نام شده برای حضور در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم دارد اما هنوز این خبر اعلام رسمی نشده و البته مهمتر از آن، این است که زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت نیز مشخص نیست.

برای بررسی مدارک کاندیداهای ثبت‌نام شده در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم یک هیأت سه نفره تشکیل شد که یکی از اعضای آن علی احمدی دبیر هیأت فوتبال استان قم است اما احمدی در اعتراض به عدم وجود زمینه کار بر اساس قانون اساسنامه برای برگزاری مجمع از مسؤولیت خود رسما استعفا کرد.

در متن نامه استعفای علی احمدی از مسؤولیت دبیری هیات فوتبال استان قم که با امضای وی با سربرگ هیأت فوتبال به کریم بهرامی نوشته شده، آمده است: نظر به اینکه زمینه کار بر اساس قانون و اساسنامه برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال وجود ندارد،  اینجانب از ادامه کار معذور بوده و از تمام مسؤولیت‌های خود به عنوان دبیر هیات فوتبال، دبیر کمیته سه نفره بررسی مدارک و تطبیق شرایط نامزدها و دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان استعفا می کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار