مربی تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم پس از صعود تیمش به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خواستار حمایت مسئولان از فوتسال بانوان شد.
کد خبر: ۳۷۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، الهام باباطاهری اظهار کرد: خوشحالیم که فوتسال بانوان قم بار دیگر به جایگاه واقعی خود باز می‌گردد و صعود یک تیم قمی به دسته اول ایران یک اتفاق خوب برای اهالی فوتسال بانوان قم است اما باید بدانیم که کار تمام نشده است و برای حضور در لیگ دسته اول کشور باید از همین امروز برای تقویت و پشتیبانی تیم اقدام شود. 

وی افزود: صعود به لیگ دسته اول به آسانی به دست نیامده اما ظرفیت فوتسال بانوان در قم به قدری است که بتوانیم در دسته اول نیز در جمع تیم‌های برتر کشور قرار بگیریم. فوتسال بانوان قم به حمایت مسئولان نیاز دارد و زمانی که از فوتسال بانوان سخن می‌گوییم باید این نکته را در نظر بگیریم که ایران در این رشته در بخش بانوان تیم اول آسیاست و این وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند و می‌خواهیم فوتسال قم نیز در این موفقیت و رشد فوتسال ایران، نقشی ایفا کند. 

مربی تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم گفت: تیم فوتسال ماهان تندیس برای ادامه کار خود نیازمند پشتیبانی مالی و فراهم شدن شرایط تمرین است. اغلب تیم‌ها حتی برای تمرین کردن نیز محدودیت و مشکل دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. برای اعزام تیم ما به لیگ دسته دوم، هیأت فوتبال استان قم تلاش زیادی انجام داد. امروز در شرایطی قرار داریم که نباید کار رها شود و حفظ این تیم و نگه داشتن بازیکن در شرایط تمرین و مسابقه می‌تواند به تدریج سطح فنی ما را بالاتر ببرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار