دختران دوومیدانی کار قم در مسابقه‌های رکوردگیری نوجوانان کشور در تهران درخشیدند و مقام کسب کردند.
کد خبر: ۳۷۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقه‌های رکوردگیری دوومیدانی نوجوانان کشور در حالی برگزار شد که دوومیدانی بانوان قم با وجود اوضاع اسف‌بار در سطح رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، با 3 دوو‌میدانی کار دختر نوجوان وارد مسابقه‌ها شده بود و موفق به کسب عنوان هم شد.

فاطمه کارگر و فاطمه کهن نمایندگان قم در ماده ۲۰۰ متر این مسابقه‌ها بودند که با مربیگری راحله واقفی، نایب رئیس هیأت دو و میدانی استان قم، در این مسابقه‌ها رکورد قابل قبولی از خود بر جای گذاشتند.

واقفی در گفت‌وگو با همشهری درباره وضعیت دوومیدانی بانوان در قم اظهار کرد: در حال تلاش برای حل مشکل تمرین ورزشکارانمان هستیم. این یک مشکل خاص است که در کمتر استانی به چشم می‌خورد اما برخی محدودیت‌ها سبب شده ورزشکاران ما یکی پس از دیگری از فضای دوومیدانی دور شوند و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم دوومیدانی‌کاران دختر ما در هفته 3 جلسه در ورزشگاهی دور از شهر تمرین کنند.

وی افزود: راه‌اندازی آکادمی دو و میدانی رکورد به عنوان عامل جذب کننده دختران کم سن و سال اقدام مناسبی در زمینه استعدادیابی است اما باید این نکته را در نظر بگیریم که امکانات موجود در این آکادمی که تمرین‌های آن در سالن برگزار می‌شود نمی‌تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز ما باشد. دو و میدانی کار ما به کار در پیست و هوای آزاد نیاز دارد و نمی‌توانیم بیشتر تمرین‌ها را به فضای بسته محدود کنیم.

واقفی تأکید کرد: رایزنی برای حل مشکل استفاده بانوان از پیست ورزشگاه شهید حیدریان ادامه دارد و اگر چه کار برای حل این مشکل بسیار دشوار است،امید خود را از دست نداده‌ایم. امیدوارم در این زمینه مساعدت بیشتری با ما شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار