مدیرکل مدیریت بحران استان قم:
مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر خودداری از انجام سفرهای غیرضروری در بخش‌های استان گفت: تردد در برخی از بخش‌ها بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، محسن اوروجی با اشاره به بارش‌های باران و برف در سطح استان قم اظهار داشت: از روز گذشته در تمام استان قم شاهد بارش باران و برف هستیم و احتمالاً بارش‌ها تا پایان وقت امروز در قم کاهش خواهد یافت.

وی بابیان اینکه امکان طغیان رودخانه قمرود وجود ندارد، افزود: استان قم مجهز به نخستین سامانه هشدار سیل کشور است و این سیستم قابلیت هشدار از چند ساعت قبل از وقوع سیل را دارد که در این رابطه خوشبختانه  احتمال طغیان رودخانه قم وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: در دو بخش سلفچگان و خلجستان شاید بارش شدید برف بوده که علاوه بر تعطیلی مدارس، امور رفت‌وآمد را نیز با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با تأکید بر خودداری از انجام سفرهای غیرضروری در بخش‌های استان ابراز کرد: تردد در برخی از بخش‌ها بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نبوده و اگر اضطراری در سفر به بخش‌ها وجود دارد حتماً از سلامت فنی، گرمایشی خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن شوید.

اوروجی به همکاری دستگاه‌های امدادی و راهداری برای پوشش کامل بخش‌های قم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز با توجه به بارش‌ها مورد بحرانی در استان قم وجود ندارد ولی اگر رانندگان بدون توجه به هشدارهای لازم به بخش‌ها بدون تجهیزات سفر کنند احتمال بروز بحران وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار