مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از احداث 60 واحد صنعتی جدید در سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد در دیدار اعضای هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های شرکت‌ شهرک‌های صنعتی برای خدمات‌رسانی به صنایع و توسعه آنها اظهار کرد: در سال گذشته با اقداماتی که صورت گرفت توانستیم بالغ بر 38 هکتار زمین را در قالب 108 قرارداد سرمایه‌گذاری به صاحبان صنایع و فعالان این بخش در شهرک‌های صنعتی واگذار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته 60 واحد صنعتی جدید در استان احداث شده است افزود: احداث کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی ظرفیت‌های اشتغال زایی بسیار مطلوبی را برای شهر ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به ایجاد بیش از 2 هزار و 500 شغل با احداث 60 واحد صنعتی در سال گذشته بیان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت توانستیم نخستین مجوز تولید خودرو با لیسانس شرکت هوندای ژاپن را بگیریم.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری خارجی انجام می‌شود افزود: هدف از اجرای این پروژه مهم صادرات محصولات این برند به کشورهایی همچون عراق، سوریه و اردن است.

طیبی‌نژاد تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه‌هایی همچون فرش، سوهان و... کنسرسیوم تشکیل شده که موجب افزایش صادرات این تولیدات خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار