رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: در 24 ساعت گذشته به طور میانگین 10.5 میلی متر بارش باران در استان ثبت شده است.
کد خبر: ۳۷۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۸ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، بمحمد رضا قاضی افزود: از صبح دیروز تا ظهر امروز در ایستگاه های شکوهیه، سلفچگان، دستجرد، کهک، کوشک نصرت و نیروگاه حرارتی قم به ترتیب 14.2، 27.4، 12، 1.8 ، 13.6 و 7.9 میلی متر بارندگی صبح امروز به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین ثبت بارش ها مربوط به روستای کهندان از توابع دهستان قاهان بخش خلجستان شهرستان قم با 30 میلی تر باران و 63 سانتی متر برف است.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم با اشاره به این که از ابتدای مهرماه تاکنون 91 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است گفت: میزان ثبت باران در مدت مشابه سال گذشته 81 میلی متر بوده است.

وی با بیان این که بارش باران تا اوایل امشب ادامه داد گفت: در اواسط شب از شدت بارش ها کاسته و برای فردا آسمان نیمه ابری پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: پس فردا شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهیم بود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم با اشاره به این که حداکثر دمای هوا برای امروز پنج درجه سانتی گراد بالای صفر است گفت: حداکثر دمای هوای فردا و پس فردا به ترتیب 12 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل دمای هوا برای امشب، فردا و پس فردا به ترتیب صفر ، یک و یک درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی می شود.

وی بیان داشت: درحال حاضر وزش باد ملایم از سمت شرق با سرعت 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار