به بهانه اختتامیه نخستین جشنواره پرچم در قم
لازم بود همه کودکان این شهر بدانند که این پرچم پر افتخار با تلاش چه رشادت های دلیر مردانی تاکنون سرافراز مانده است باید دانش آموزان امروز بدانند که وارث فرادی این پرچم آنها هستند پس باید برای حفظ ونگهداریش تلاش کنند تا همچمنان سر فراز بماند.
کد خبر: ۳۷۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، روزنامه شاخه سبز(قم) در شماره روز یکشنبه 24 بهمن ماه مطلبی با عنوان«جشنواره پرچم اما و اگرهایش» را به قلم زهره مهرنوروزی منتشر کرد.

در این مطلب می خوانیم: بیست و یک بهمن بود آیین اختتامیه نخستین جشنواره پرچم. مکان برگزاری جشنواره مراسم سالن همایش های شهرداری قم درنظر گرفته شده بود. مجری اصلی این جشنواره سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری بود. نخستین سالی بود که این همایش در قم برگزار می شد.

مثل همیشه مسئولان برگزاری همایش با روی خیلی باز ازهمه میهمانان استقبال می کردند استقبالی شایسته. در بخش سالن ورودی به مکان اصلی همایش تعدادی از آثاربرگزیده دانش آموزان به نمایش گذاشته شده بود.

بچه های پرچم بدست به همراه والدین خود یکی یکی از راه رسیدن، تا سالن لبریز شد از دعوت شده‌ گان.

شورو شوق دانش آموزان آدمی را به وجد می آورد از حضور شهردار محترم ومعاونانش خبری نبود، ولی بجای آن‌ها اعضای محترم شورای شهر حضور داشتند که بسیار جای تقدیر داشت، همه چیز حساب شده بود حتی مجری همایش.

برنامه با اندکی تاخیر شروع شد طبق سابقه ای که از برنامه های شهرداری داشتم این تاخیر معمول نبود ولی وقتی احمد سلیمانی نفس نفس زنان خودش را به صحنه رساند علت تاخیر درشروع برنامه دیگر برایم ابهامی نداشت.

اجرای سرود توسط دانش آموزان استثنایی، حضور سخنرانان محترم مانند رئیس آموزش وپرورش قم وحجت الاسلام فاطمی برلطف همایش صد چندان افزوده بود.

در این مراسم سعید تهرانی دبیر جشنواره پرچم، می گفت: دانش آموزان به خوبی از مسابقه استقبال کرده اند بطوری که برخلاف انتظار ما حدوده هشت هزار اثر به دبیر خانه ارسال شد که بعد از داوری 50 اثر برگزیده شد.

جای خیلی از دانش آموزان شهر خالی بود دانش آموزانی که امید داشتند در این همایش حضور داشته باشند ولی امکانش نبود شاید امکانات محدود باعثش شده بود ویا...

درواقع لازم بود همه کودکان این شهر بدانند که این پرچم پر افتخار با تلاش چه رشادت های دلیر مردانی تاکنون سرافراز مانده است باید دانش آموزان امروز بدانند که وارث فرادی این پرچم آنها هستند پس باید برای حفظ ونگهداریش تلاش کنند تا همچمنان سر فراز بماند. 

با خودم به برگزار کنندگان تحسین می فرستادم؛ اما هرچه بود جشنواره پرچم با همه اهمیتش درقم نوپا بود.این جشن به طور حتم بهتر می شد اگر ارگان های دیگری نیز به کمک شهردای می آمدند.

لازم بوده وهست تا علاوه بر آموزش وپرورش ارگان ها ونهادهای بیشتری در کنار شهرداری قرار بگیرند تا در سال های آینده این جشنواره بهتر وعالی وبا حضور دانش آموزان بیشتری برگزار شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار