بانوان ووشوکار قمی در پایان مسابقه‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان موفق به کسب یک برنز و سهمیه حضور در اردوی تیم ملی شدند.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی بانوان در حالی برگزار شد که تیم اعزامی قم با 3 ووشوکار و یک مربی در شرایط ویژه‌ای به این مسابقه‌ها اعزام شد.

در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود این مسابقه‌ها اواسط اسفند برگزار می‌شود در نهایت به قم ابلاغ شد این رقابت‌ها در بهمن برگزار می‌شود و به همین دلیل، تیم ووشوی قم با حداقل آمادگی به طوری ناگهانی به این مسابقه‌ها اعزام شد. 

در بین 3 شرکت کننده قم در این مسابقه‌ها، زینب عباسی، ووشوکار دسته منهای 56 کیلوگرم قم، بهترین نتیجه را به دست آورد. وی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و برنز خود را قطعی کرد اما در این مرحله بازنده شد و نتوانست به فینال برسد. 

با این وجود رسیدن به جمع 4 نفر پایانی این وزن کافی بود تا زینب عباسی در فهرست افراد دعوت شده به تیم ملی قرار گیرد. در وزن ۶۰ کیلوگرم الهام جلیلی و در وزن ۶۵ کیلوگرم پروانه صادقی دیگر نمایندگان قم بودند که ۲ مسابقه آغازین خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در یک هشتم نهایی، مغلوب حریفان خود شدند.

صادقی پیش از این نیز در ترکیب تیم ووشوی استان قم در لیگ برتر حضور داشت و باتجربه‌ترین ووشوکار در میان این 3 نفر به شمار می‌رفت اما در نهایت دستش از مدال کوتاه ماند. 

این تیم با مربیگری پریسا حیدری در مسابقه‌های انتخابی حاضر بود در حالی که حیدری خود از ووشوکاران جوان است اما در این مسابقه به دلیل آسیب دیدگی غیبت داشت و به عنوان مربی در نخستین تجربه خود در این سمت، هم تیمی‌های خود را رهبری کرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار