به همت دانشگاه مفید انجام شد
جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم عصر امروز طی مراسمی به همت دانشگاه مفید در قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۵ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، دومین یادواره شهدای دانشجو و روحانی مدافع حرم استان قم در سالن همایش دکتر قربان‌نیا دانشگاه مفید قم برگزار و در حاشیه این مراسم از خانواده شهدای سید روح‌الله موسوی، علی‌اکبر عربی، محمدمهدی هاشمی‌نژاد، سیدمحمد موسوی ناجی، عبدالصالح زارع، احمد جلالی‌نسب و محمدمهدی مالامیری تجلیل شد.

فرمانده قرارگاه سری نصرت طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه افراد بی‌بصیرت در طول تاریخ ضربه‌های سنگینی را به اسلام زدند، تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند که انقلابی بودن فقط به ظاهر است در حالی که بسیاری از افراد در ظاهر متدین هستند اما بصیرت ندارند چراکه بصیرت با دیانت تفاوت دارد و دیانت بدون بصیرت نمی‌تواند کاربرد لازم را داشته باشد.

عبدالفتاح اهوازیان خاطرنشان کرد: افرادی که دوگانگی فکری را در جامعه ترویج می‌دهند از جمله افراد بی‌بصیرت هستند که می‌توانند برای جامعه آسیب‌های بسیاری را به دنبال داشته باشند.

همچنین یکی از بازیگران برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه توانسته به جایگاه مطلوبی برسد، مطرح کرد: دشمن ولایت فقیه را هدف گرفته و به دنبال این است که جایگاه این ارزش را در میان مردم ایران تضعیف کند به همین دلیل همگان باید نسبت به این تهدید هشیار باشیم.

اصغر نقی‌زاده با تاکید بر اینکه جنایات رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس بسیار بی‌رحمانه بوده است، اضافه کرد: بمباران شیمیایی یکی از دردناک‌ترین شیوه‌های حمله دشمن به رزمندگان دفاع مقدس بوده است و تشریح وضعیت جسمانی افراد آسیب دیده در این حملات قابل توصیف نیست.

مدیحه‌سرایی امیر عباسی، شعرخوانی احمد بابایی و وداع با پیکر یکی از شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار