هندبالیست‌های جوان قم به زودی راهی سبزوار می‌شوند تا در مسابقه‌های هندبال جوانان کشور به میزبانی این شهر شرکت کنند.
کد خبر: ۳۷۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که فدراسیون هندبال وضعیت مدیریتی مشخصی ندارد و مدت زیادی است که در انتظار مشخص شدن رئیس خود است وضعیت مسابقه‌های هندبال در سطح لیگ و قهرمانی کشور نیز مشکلات خاص خود را دارد و اختلاف زمانی طولانی بین برگزاری مسابقه‌های منطقه‌ای و نهایی رده‌های سنی پایه دختران و پسران یکی دیگر از مشکلات موجود  است.

هندبالیست‌های جوان قم که در اوایل پاییز موفق به صعود از مرحله گروهی مسابقه‌های هندبال جوانان کشور شدند اکنون با گذشت بیش از 5 ماه از مسابقه‌های منطقه‌ای باید وارد دور نهایی شوند. تیم هندبال جوانان قم را بازیکنانی بومی تشکیل می‌دهند که مربی آن رضا سفیدگر بازیکن نامدار هندبال قم در تیم‌های صبای قم و پارس جنوبی بوشهر است.

این تیم در حالی از اوایل اسفند کار خود را در این مسابقه‌ها آغاز می‌کند که هیچ حامی مالی ندارد و اغلب هزینه‌های این تیم را رضا سفیدگر، مربی این تیم، می‌پردازد. وضعیت نامشخص مدیریتی هیأت هندبال استان قم پس از پایان دوره سید علیرضا طباطبایی نیز سبب شده امور مربوط به تیم‌های هندبال قم روی زمین بماند.

هندبال قم در پایان سال در دو بخش پسران و دختران در رده سنی جوانان درگیر مسابقه‌های خود در سبزوار و تبریز می‌شود با این که هندبال قم در رده سنی بزرگسالان تیمی در لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم مردان ندارد و چشم خود را به نماینده قم در لیگ برتر زنان دوخته است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار