استاندار قم مطرح كرد
استاندار قم گفت: در حال بررسي و تكميل مدارك و پيگيري هستيم تا هر چه زودتر واحدهايي كه به محيط زيست آسيب مي‌زنند با آنها برخورد كنيم يا به آنها كمك شود تا بتوانند ساختار خود را اصلاح كنند.
کد خبر: ۳۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۷ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی صادقی با بیان اینکه بحث آلایندگی از جمله مواردی است که محیط زیست را به خطر می‌اندازد اظهار کرد: اداره محیط زیست به طور طبیعی اداره ذی صلاح برای تشخیص آلایندگی است که این کار را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این امر در مقابل برخی از کسانی است که منافع خود را به هر طریق ممکن می‌خواهند حفظ کنند و در برابر این مباحث روش‌های مستند، قانونی و قابل اتکا در این زمینه دنبال می‌‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه جلسه مفصلی درباره موضوع آلاینده‌های محیط زیست برگزار شد گفت: در حال بررسی و تکمیل مدارک و پیگیری هستیم تا هر چه زودتر واحدهایی که به محیط زیست آسیب می‌زنند با آنها برخورد کنیم یا به آنها کمک شود تا بتوانند خود را اصلاح کنند.

وی عنوان کرد: کسانی که مجوز داشتند تمدید نکردیم و کسانی که غیرقانونی بودند مراحل برخورد را طی می‌کنند واحدهایی که زیرزمینی مسیر را طی می‌کنند تمهیداتی اندیشیده شده تا شناسایی شوند و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

صادقی با اشاره به مسئله آسیب‌های اجتماعی گفت:‌ این موضوع مورد توجه رهبری و مسؤولان است و به عنوان معضل و موضوع جدی در دستور کار است. مطالعات و پژوهش‌های خوبی صورت گرفته و پیگیر هستیم که حوزه‌های علمی را با حوزه‌های اجرایی مرتبط کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط باید درباره توانمندسازی انسان‌ها و کسانی که در معرض خطر هستند اقدام شود و شناسایی مشکلات موجود در این زمینه صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار