رئیس شورای شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه پیمانکار پروژه متروی قم باید پاسخگوی رخ دادن این حادثه باشد، گفت: شهرداری نیز به‌عنوان کارفرما باید نظارت دقیق بر روند اجرای پروژه‌های شهری داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۶ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی در دویست و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: در این امتحان بزرگ الهی مردم سربلند شدند ازاین‌رو امید است مسئولان قدر این مردم را بدانند و در انجام‌وظیفه خود به این مردم موفق‌تر عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم با حضور پرشور خود برگ زرینی دیگری بر موفقیت‌های انقلاب اضافه کردند و یکی از پیام‌های مهم مردم ایران به تهدیدات دولت آمریکا بود، چراکه دشمنان نزدیک 22 بهمن ملت ایران را تهدید می‌کنند غافل از اینکه هر چه این تهدیدات بیشتر باشد ملت ما اتحاد بیشتری دارند.

وی با اشاره به حادثه ریزش دیواره کناره ایستگاه ولیعصر مترو قم گفت: آنچه شواهد و قراین نشان می‌دهد این است که این حادثه می‌توانست به یک فاجعه سنگینی منجر تبدیل شود و لطف خداوند بوده که همه از محل حادثه خارج‌شده بودند و اگر در حین انجام کار این حادثه رخ می‌داد یک فاجعه سنگینی رخ می‌داد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: از این تجربه باید استفاده کرد تا دیگر حوادث این‌چنینی را شاهد نباشیم.

بیاتی با تأکید بر اینکه پیمانکار این پروژه باید پاسخگوی دلایل رخ دادن این حادثه باشد، تصریح کرد: پیمانکار  باید ایمنی لازم را انجام دهد و شهرداری نیز به‌عنوان کارفرما باید نظارت دقیق بر روند اجرای پروژه‌های شهری داشته باشد شهرداری موظف است هرجایی که می‌بیند مشکل ایمنی دارد به‌صورت کتبی ابلاغ کند و نظارت شهرداری باید دقیق‌تر باشد.

وی ضمن تشکر از آتش‌نشانی و سایر ارگان‌های مربوطه در این حادثه گفت: کمیسیون زیربنایی نیز با پیگیری دقیق این حادثه نتیجه‌ای به جلسه شورای شهر بیاورد تا بدانیم دلیل ریزش چه بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار