لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم بیشتر راه خود را طی کرده است و مسابقه‌ها در 4 هفته پایانی در اوج حساسیت دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم با شرکت 14 تیم برگزار می‌شود که 10 هفته از این مسابقه سپری شده و فقط 3 هفته دیگر از این رقابت‌ها مانده است. 

در حالی که تیم‌های حاضر در بالاترین سطح مسابقه‌ها در فوتسال قم 10 مسابقه انجام داده‌اند تیم فوتسال ذاکر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و با توجه به فاصله 4 امتیازی با تیم دوم، امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی دارد. ذاکر در 3 بازی باقی مانده فرصت یک شکست را دارد و با 2 پیروزی و حتی یک پیروزی و یک تساوی در مسابقه‌های آینده خود قهرمان خواهد شد.

برای تیمی مثل ذاکر جالب توجه است که همیشه در اوج قرار دارد. آن‌ها در سال‌های اخیر یا قهرمان شده‌اند یا حداقل همیشه یک تیم مدعی بوده‌اند. در رده دوم جدول تیم صدرا قرار دارد که چشم امید خود را به 3 هفته باقی‌مانده دوخته است. آن‌ها در هفته دهم با پیروزی 4 بر صفر برابر ماهان، این تیم مدعی را از کورس قهرمانی حذف کردند تا عملاً و روی کاغذ فقط ذاکر، صدرا و مقاومت شانس قهرمانی داشته باشند اما مقاومت اگر با همین رتبه سوم نیز به کار خود در لیگ پایان دهد راضی خواهد بود.

در انتهای جدول، رقابت جذاب‌تر است. سقوط 6 تیم از 14 تیم به دسته اول سال آینده لیگ را در شرایط خاصی قرار داده است. این موضوع سبب شده رقابت در هفته‌های باقی مانده به نوعی جنگ تشبیه شود. جنگ برای بقا که این بار علاوه بر انتهای جدول، تیم‌های میانه جدول را نیز درگیر خود کرده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار