شهردار قم خبر داد
شهردار قم با بیان اینکه قم به‌زودی دارای تلسیژ و بولینگ می‌شود، گفت: این پروژه‌ها در سه‌ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری قم ایجاد مکان‌های تفریحی و افزایش سرانه فضای سبز شهری است، اظهار داشت: پروژه تلسیژ و بولینگ در بوستان علوی، در راستای تحقق این رویکرد آغازشده و اکنون در مراحل پایانی به سر می‌برد.

وی بابیان اینکه این پروژه در سه‌ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای این پروژه حدود 5 میلیارد تومان هزینه داشته است، به‌گونه‌ای که هزینه احداث تلسیژ حدود 2 میلیارد تومان و هزینه بولینگ نیز حدود 3 میلیارد تومان بوده است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی تأسیس‌شده است، تصریح کرد: پروژه‌های این‌چنینی باهدف ایجاد مکان‌های تفریحی در شهر و با توجه به موضوعات خانوادگی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی ازجمله الزامات به شمار می‌رود، ادامه داد: میزان مشارکت بخش خصوصی در این پروژه حدود 40 درصد است که بهره‌برداری از مجموعه سورتمه تلسیژ و بولینگ برعهده شرکت عمران معصومیه قرار دارد.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه جزئیات مربوط به این پروژه در حال تکمیل شدن است، گفت: امیدواریم پروژه‌ها به‌سرعت تکمیل‌شده و به بهره‌برداری برسد، و هزینه صرف شده نیز در قالب فروش بلیت به دست آید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار