هوای قم سردتر می‌شود
دمای هوا در چند روز آینده سردتر شده و بارش‌ها تا عصر دوشنبه در قم ادامه دارد. در 48 ساعت گذشته، 10.2 میلی متر بارندگی در ایستگاه شهر قم به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۷۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی قم با اشاره به بارش باران در شهر قم گفت: امروز آسمان قم در روز نیمه‌ابری است، و از بعد از ظهر مجددا با افزایش ابر بارش‌ها آغاز می‌شود.

محمدرضا قاضی با بیان اینکه بارش باران تا عصر دوشنبه ادامه دارد، افزود: عصر دوشنبه همراه با وزش باد از ابرناکی آسمان کم می‌شود و مجددا بعد از ظهر سه‌شنبه بارش باران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به دمای هوا در این چند روز گفت: دمای امروز حداکثر 12 درجه سانتی‌گراد و برای ‌فردا حداکثر 9 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی قم ادامه داد: در 48 ساعت گذشته، 10.2 میلی متر بارندگی در ایستگاه شهر قم به ثبت رسیده است.

وی افزود: در همین مدت میزان بارش ها در ایستگا های شکوهیه، سلفچگان، جعفریه، دستجرد و کهک به ترتیب 4.3، 6.5، 4.8، 8.6 و 5.8 میلی متر به ثبت رسیده است.

قاضی خاطرنشان کرد: بارش ها در ارتفاعات استان از جمله قاهان، دستجرد، مهر زمین و کهندان به صورت برف گزارش شده است.

وی گفت: وزش باد برای اوایل امشب با سرعت 40 و همچنین برای فردا عصر نیز از اوایل شب با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت همراه با کاهش دما و افزایش رطوبت پیش بینی می شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار