مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه نشان های ایام فاطمیه بر المان های شهر قم نقش بست، گفت: از شب گذشته نصب نمادهای فاطمی در قم شروع و طی آن تعداد 120 المان نصب شد.
کد خبر: ۳۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۳ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری اظهار داشت: این المان ها به منظور حفظ و ارج نهادن به ایام عزاداری فاطمیه و تأکید بزرگان دین نسبت به حفظ شئون آن در سطح شهر قم نصب گردید.

وی گفت: سیاه پوش کردن شهر قم نیز از شب گذشته آغاز شده است و فضاسازی شهری از جمله اولویت های این مجموعه در راستای تعظیم شعائر الهی می باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان سعی در طراحی و اجرای المان هایی متناسب با فضای معنوی قم و ایام خاص مذهبی با هویت دینی دارد.

وزیری افزود: همه نهادها و اقشار مختلف مردم باید با همکاری یکدیگر سیمای قم را متناسب با شأن ساکنان و زائران و فضای شوق انگیز شهر بیارایند.

وی در خصوص اهداف این سازمان نیز گفت: این مجموعه با هدف بررسی و ساماندهی سیما و منظر شهری استان قم و بالا بردن توانمندی هنرمندان در طراحی فضاها و المان ها و اجرای طرح توسط هنرمندان ارجمند فعالیت خود را آغاز نموده است.

ایام فاطمیه از روز شنبه 23 بهمن ماه مصادف با 1213جمادی الاول 1438 آغاز شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار