با ناتمام ماندن 2 مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان قم بی‌نظمی و جنجال در این مسابقه به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۳۷۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۲ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که در لیگ برتر فوتبال استان قم 8 تیم حضور دارند و در هر هفته 4 مسابقه برگزار می‌شود، در اتفاقی نادر 2 بازی از مجموع 4 مسابقه هفته پنجم لیگ برتر نیمه تمام ماند. 

یکی از این 2 مسابقه مربوط به دیدار تیم‌های هما و پناه آفرین بود که در آخرین لحظه‌ها، داور تصمیم گرفت بازی را تعطیل کند. داستان از این قرار بود که در این بازی هما با یک گل پیش افتاد، سپس ۲ گل دریافت کرد و در اواخر وقت بازی، دروازه بان خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. 

در دقیقه سوم وقت تلف شده تیم هما به گل تساوی بخش رسید اما این گل از سوی کمک داور بازی به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در این لحظه مربی اخراجی تیم هما از بالای فنس، به داخل زمین پرید و به سوی کمک داور بازی حمله‌ور شد. 

در ادامه با وساطت و مدیریت عوامل برگزاری، تنش حاصل شده کنترل شد اما تیم داوری به دلیل مشکل امنیتی، بازی را تعطیل کردند تا کمیته انضباطی در مورد حوادث این بازی تصمیم بگیرند.

در جریان دیدار تیم‌های هنگ و افشین نیز در همین مسابقه‌ها، در حالی که هنگ تا دقایق پایانی با ۲ گل از حریف پیش بود دروازه‌بان تیم افشین به طرف کمک داور حمله‌ور شد و با چند ضربه به سینه کمک داور با وی درگیر شد تا این بازی نیز نیمه‌تمام بماند. 

این برای نخستین بار نیست که مسابقه‌های لیگ برتر به جنجال کشیده می‌شود. 

در هفته‌های گذشته نیز درگیری‌های زیادی روی نیمکت تیم‌ها با داوران شکل گرفت که به اعتبار اخلاقی لیگ برتر آسیب می‌زند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار