رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري دو سارق به اتهام سرقت لنزهاي دوربين مداربسته منازل و اماکن سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت چشمی دوربین‌های مداربسته و لامپ‌های کم مصرف جلوی درب منازل و اماکن سطح شهر موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ضمن تحقیقات انجام شده و پس از بازبینی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته و اخذ اظهارات شهود، با توجه به ارتفاع محل نصب چشمی دوربین‌ها بر روی دیوار یا زیرسقف اماکن مشخص شد اغلب سرقت‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو خاور انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: سارقان بامداد به محل‌های نصب دوربین از قبل شناسایی شده مراجعه و یکی از سرنشینان بلافاصله بالای اتاق و یا داخل کفی رفته و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ کرمی گفت: در ابتدا تصاویر بدست آمده از سارقان برای شناسایی در اختیار واحدهای گشتی محسوس و نامحسوس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یکی از متهمان توسط مأموران کلانتری 15 قم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه نامبرده که فردی سابقه دار و اهل استان‌های غربی بود به پلیس آگاهی استان تحویل و در تحقیقات مأموران به بیش از 13 فقره سرقت دوربین و لامپ کم مصرف با همدستی سارق سابقه دار اهل قم اعتراف کرد.

کرمی افزود: سپس همدست وی نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و نهایتاً هر دو متهم پس از تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار