در رقابت های لیگ دسته دو
تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم در بازی پایانی در مقابل تیم بم توانست با برد مقتدرانه به قهرمانی لیگ دست دو کشور دست یافته و به لیگ دسته یک صعود کند.
کد خبر: ۳۷۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت های پایانی لیگ دسته دو بسکتبال با ویلچر کشور در حالی امروز آخرین مسابقه خود را برگزار کرد که تیم اتحاد معصومیه قم توانست با نتیجه مقتدرانه 54 بر 22 حریف سر سخت خود، تیم بم را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی دست یابد.


بازیکنان با انگیزه تیم اتحاد معصومیه با مربی گری عباس خاکی از مربیان برجسته کشوری توانستند در نخستین حضور خود در لیگ دسته دو با کسب پیروزی های پیاپی تمام رقبا را از میان برداشته و چند هفته پیش از پایان این دوره قهرمانی خود را قطعی کنند. 

مسابقات بسکتبال با ویلچر دسته دو باشگاه های کشور با شرکت چهار تیم در یک گروه به صورت دوره ای در سه مرحله برگزار شد که طی آن پس از برگزاری 18 مسابقه تیم اتحاد معصومیه با 18 امتیاز مقام اول را کسب کرد. عنوان دومی این مسابقات از آن تیم بم شد و تیم اردبیل نیز توانست به مقام سومی این رقابت ها دست یابد.

جشن قهرمانی تیم اتحاد معصومیه نیز امروز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان فدراسیون و مسوولان استان قم برگزار و طی آن کاپ قهرمانی و مدال های سه تیم برتر اهدا شد. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار