با اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی
پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی در آرامستان بهشت معصومه(س) این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) محمد یونس ابراهیمی عصر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

شهید محمد یونس ابراهیمی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که اخیراً در درگیری‌ها با گروه‌های تکفیری صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیده بود امروز روی دستان مردم قدرشناس قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.

پیکر این شهید مطهر، همراه با نوحه و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) و نوای «لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و لبیک یا مهدی(عج)» به سمت حرم بانوی آب و آیینه بدرقه شد.

در طول مسیر تشییع، خانواده های شهدا تصاویری از رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها را در دست داشته و با شاخه های گل پیکر مطهر این شهید را گلباران کردند.

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر پاک این شهید مدافع حرم نماز خواند و پس از آن پیکر این شهید برای دفن در قطعه 31 شهدای مدافع حرم به بهشت معصومه(س) منتقل یافت.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

در این مراسم مشایعت کنندگان شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ندای لبیک یا زینب(س) را سر دادند و ضمن اعلام انزجار، جنایت های تروریست های وابسته به استکبار را در منطقه محکوم کردند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار