صبا و سیاه جامگان؛ بازی مرگ و زندگی؟
صبا با 16 امتیاز تیم پانزدهم جدول است و سیاه جامگان با همین تعداد امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و نان تفاضل گل بهترش را می‌خورد. بازی با سیاه جامگان یک بازی تعیین کننده تمام عیار برای صبای قم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۷۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، پس از پیروزی صبا در بازی با ذوب آهن در فولاد شهر حالا همه به صبا امیدوار شده‌اند. نکته جالب و قابل توجه در مورد پیروزی صبا بر ذوب آهن این بود که این پیروزی همه را در قم اعم از پیر و جوان و منتقد و هوادار خوشحال کرد. 

صبا این هفته در قم به دیدار سیاه جامگان می‌رود. مسابقه‌ای مهم از این نظر که هر 2 تیم گزینه سقوط هستند. 

صبا با 16 امتیاز تیم پانزدهم جدول است و سیاه جامگان با همین تعداد امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و نان تفاضل گل بهترش را می‌خورد.  بازی با سیاه جامگان یک بازی تعیین کننده تمام عیار برای صبای قم به شمار می‌رود.

 صبا اگر این بازی را ببرد بالاخره از رده پانزدهم جدول جدا می‌شود و با صعودی یک پله‌ای و رسیدن به امتیاز 19، امیدی دو چندان به بقا پیدا خواهد کرد و آن گاه به سراغ تصاحب جایگاه تیم‌هایی چون پدیده مشهد، نفت آبادان و سایپا خواهد رفت. 

صبا با دارایی فعلی می‌تواند سیاه جامگان را شکست دهد. بازیکنان تازه وارد خون تازه‌ای به رگ صبا تزریق کرده‌اند و صبا با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی عزم خود را برای بقا جزم کرده است. 

مردم قم امروز باید از صبا حمایت کنند و سکوهای ورزشگاه یادگار امام در بازی روز پنج شنبه 21 بهمن ساعت 15 نیازمند حضور پررنگ هواداران است. 

نیاز به حضور و تشویق هواداران داریم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم غروب چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان که در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم سیاه جامگان تیم سخت کوشی است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و ثابت کنیم که هم شرایط ما به لحاظ فنی بهتر شده و هم می‌توانیم در جدول شرایط خوبی را داشته باشیم.

عبدالصمد مرفاوی تأکید کرد: در هفته گذشته توانستیم ۳ امتیاز به دست بیاوریم و از این بابت خوشحال هستم ولی هنوز در رده ۱۵ جدول هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط ما بهتر شود.

وی با بیان این که صبای قم توانایی دارد که شرایط بهتری در جدول داشته باشد، گفت: ما بعد از بازی صنعت نفت به لحاظ فنی روند رو به رشدی داشتیم و امتیازهایی کسب کردیم و امیدواریم این شرایط را هفته به هفته بهتر کنیم و بتوانیم تا انتهای لیگ جایگاه بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم، تأکید کرد: باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا رتبه صبا در جدول ارتقا یابد.

وی تأکید کرد: فردا بازی سختی با سیاه جامگان داریم و باید تمام تلاش خودمان را به کار ببریم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم جلوی مردم قم روسفید باشیم.

مرفاوی با بیان این که ما به کمک هواداران و تشویق آنها نیاز داریم، افزود: ما هم به بازیکنان اطمینان داریم که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و هم به کل مجموعه اعتماد دارم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز امیدواری کرد که مردم قم حامی تیم صبا و در کنار بازیکنان و مدیران این تیم باشند.

وی از همکاری مسئولان استان، مدیرعامل باشگاه و رسانه‌های جمعی با این تیم قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مسئولان و مردم حامی ما باشند تا بتوانیم این تیم را به شرایط خوبی برگردانیم.

بازی با صبا شش امتیازی است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد نیز در نشست خبری پیش از بازی گفت: تمرینات خوب و سنگینی را پشت سر گذاشته ایم و برای کسب سه امتیاز در میدان حاضر خواهیم شد. 

مرتضی شفیعی با بیان اینکه درادامه لیگ بازی های سختی را پیش رو داریم و باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم، اظهار داشت: در دور رفت امتیازات خوبی را کسب نکرده ایم و مجبوریم این بازی را به گونه ای بازی کنیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم. 

وی با بیان اینکه تیم صبای قم در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده و فردا در زمین خود بازی می کند، گفت: از وقتی که آقایان عزیزی و هاشمی نسب به تیم سیاه جامگان اضافه شده اند، نقاط قوت تیم بوده اند و امیدواریم به نتیجه مطلوب دست یابیم. 

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در رابطه با حضور نیافتن تماشاگران مشهدی برای دیدن بازی های سیاه جامگان، گفت: ورزشگاه از شهر فاصله بسیاری دارد و مشهد هم هوای سردی دارد و برای حضور تماشاگران باید نتایج بهتری به دست آورده و جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. 

وی اظهار داشت: داوری ها درباره تیم های ته جدولی کم لطفی می کنند و تیم سیاه جامگان هم همچون صبا از داوری آسیب های بسیاری دیده است. 

گفتنی است خداداد عزیزی سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد به دلیل محرومیت در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم حاضر نشد. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار