مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه به مدت ۵ شب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. مراسم روز شهادت با سخرانی حجت الاسلام اویسی و مداحی حاج حسن شالبافان و شام شهادت با سخرانی حجت الاسلام حسینی قزوینی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می شود.
کد خبر: ۳۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در هفته جاری، برنامه‌های سخرانی قبل از ظهر حرم کریمه اهل بیت(ع) با حضور حجج الاسلام آهنگران، رضایی قمی و حسنی و برنامه سخرانی قبل از مغرب با عنوان زمزم معرفت با حضور حجج الاسلام عباسی خراسانی، وحید پور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و عرفان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه سخرانی بعد از نماز عشاء نیز با سخرانی حجج الاسلام ماندگاری، حسینی قمی، صالحی خوانساری، ظهیری و سید رضا اکرمی برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم ویژه بانوان افزود: مراسم ویژه خواهران نیز در طول هفته در نوبت صبح با سخرانی در موضوعات تربیت فرزند، ویژه برنامه ۲۲ بهمن، مهدویت و آرامش در خانواده و در نوبت عصر نیز با موضوعات حفظ انقلاب، فرازهایی از زندگانی حضرت زهرا(س)، در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی ایام الله دهه فجر مصادف است با شهادت حضرت زهرا(س) گفت: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه به مدت ۵ شب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور اظهار داشت: این مراسم بعد از نماز عشاء با سخرانی حجج الاسلام، سید رضا اکرمی، حسینی قزوینی و مداحی، حاج مهدی سلحشور، جواد برزگر، حاج سید احمد شمس و حاج حسن اخباری برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان گفت: مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) به صورت ویژه، قبل ظهر با سخرانی حجت الاسلام اویسی و مداحی حاج حسن شالبافان و عصر نیز با سخرانی حجت الاسلام حائری کرمانشاهی و مداحی جعفر نژاد و شام شهادت با سخرانی حجت الاسلام حسینی قزوینی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار