در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابودشدنی و توخالی است.
کد خبر: ۳۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به‌یادماندنی از رشادت‌های مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مؤمن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز؛ عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد بر مبنای دین و ایمان مردم، به‌دست مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص، به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام سیاسی و اسلام انقلابی راه عبور از تمام بحران‌هاست. امام خمینی(ره) پرچم‌دار نهضت اسلامی، دین را به صحنه آورد و صبر و بصیرت مردم را برانگیخت تا مردمی‌ترین انقلاب را در جهان به پیروزی برساند و این آغاز نقطه تقابل کفر جهانی با امت اسلامی و تزلزل کاخ ستم استکبار شد.

اکنون در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» هستند و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ فراهم می‌کنند.

دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را خدشه‌دار کند. تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه باهدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی‌شده است تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن بکند. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.

فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آن‌ها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نورافشانی می‌کند.

اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان سخیفانه ترامپ بار دیگر دست چدنی آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان داد. پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسئولان به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(قدس‌سره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن لبیک به ادامه راه عزت و اقتدار نظام اسلامی است. کارآمدی، پویایی و دستاورد‌های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی و آموزشی، بهداشت و درمان و همچنین تلاش جهت تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و فساد در کنار دستیابی به استقلال سیاسی و فرهنگی، شمه‌ای از برکات نظام اسلامی است و مردم حامی و پاسدار این دستاوردهای ارزشمند هستند.

مسئولان نیز باید قدردان این حمایت مردمی باشند و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کنند. توجه به مشکلات کشور و حل مسئله رکود و بیکاری باید در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گیرد. مدیریت جهادی در مقاوم‌سازی اقتصاد در کنار توجه به اهداف بلند نظام اسلامی یعنی عدالت، معنویت و ظلم‌ستیزی مسیر تحقق شعار‌های انقلاب را هموار می‌کند و حافظ قدرت ملی و وحدت کلمه ملت خواهد بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار