در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه‌جامگان خراسان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم بلیت فروشی نمی‌شود و تماشای آن رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه 21 بهمن ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین بازی خانگی رقابت‌های فصل جاری، در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان خواهد بود.

این دیدار بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 بین تیم‌های پانزدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی در حالی به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم به انجام می‌رسد که برای آن بلیت فروشی صورت نمی‌‌گیرد و تماشای بازی رایگان است.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از تمام علاقمندان به فوتبال در شهر قم و هواداران تیم صبا دعوت کرده تا با حضور پرشور خود در ورزشگاه یادگار امام قم و بدون نیاز به تهیه بلیت این بازی‌، تیم صبای قم را در دیدار خانگی برابر سیاه‌جامگان خراسان حمایت کنند.

حریف صبای قم در ششمین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی است که با یک امتیاز بیشتر و قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم فاصله بسیار اندکی با نماینده فوتبال قم دارد و صبا تمام امیدهای خود را برای جدا شدن از انتهای جدول به برتری در این دیدار بسته است.

سیاه‌جامگان خراسان آخرین بار در بازی برگشت فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های ایران در قم به برابر صبا میدان رفته و با نتیجه یک بر صفر شکست خورده، ضمن اینکه در نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم نیز در خانه خود دو بر یک به صبا باخته است.

امسال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خراسانی‌ها با هدایت فرهاد کاظمی در هفته ششم میزبان صبای قم بودند و در آخرین لحظات از باخت فرار کرده و به تساوی پر گل دو بر دو دست یافتند، دیداری که یک گل صحیح صبا توسط عنایتی مردود اعلام شد و گل دوم سیاه‌جامگان نیز خطا بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار