معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست امروز سه شنبه به قم سفر می‌کند. دیدار با حضرات آیات وحید‌خراسانی، جوادی‌آملی و علوی‌گرگانی از جمله برنامه‌های وی در سفر یک‌روزه به قم است.
کد خبر: ۳۷۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سه شنبه برای حضور در جلسات کارشناسی و دیدار با برخی از علما و مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر می‌کند.

وی در سفر یک روزه به شهر مقدس قم در جلسه بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان قم حضور یافته و با جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و اعضای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین با حضرات آیات وحید خراسانی، جوادی آملی و علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرده و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست کشور و برنامه ها و اقدامات این سازمان، از نقطه نظرات و رهنمودهای ایشان بهره مند خواهد شد.

حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و دیدار با حجتالاسلام والمسلمین جمشیدی و انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های فیمابین و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر به قم خواهد بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار