آزمون بزرگ کتاب خوانی ثانیه های انس روز جمعه همزمان در مصلی قدس، مصلی پردیسان، زندان مرکزی، بخش های کهک و خلجستان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۵ 04 February 2017
به گزارش تابناک قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در حاشیه برگزاری این آزمون عنوان کرد: بیش از 16 هزار نفر امروز همزمان با 15 بهمن به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در آزمون بزرگ کتاب خوانی که همزمان در مصلی قدس و مصلی پردیسان و زندان مرکزی قم و بخش های کهک و خلجستان برگزار شد حضور یافتند.

محمد خامه یار بیان کرد: این آزمون با هدف ترویج فرهنگ نماز با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد که استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در جهت جلوگیری از هر گونه شبهه ای در روند آزمون، فعالان اجرایی و برگزار کنندگان آزمون به همراه خانواده هایشان از شرکت در آزمون ثانیه های انس منع شدند.

خامه یار بیان کرد:2 هزار نفر از شرکت کنندگان در مصلی پردیسان و 3 هزار نفر نیز در زندان مرکزی قم در آزمون شرکت کردند.

وی اظهار کرد:افرادی که نتوانستند ساعت 9 صبح در مصلی قدس جهت شرکت در آزمون حضور یابند همین امروز ساعت 10 در آزمون بخش ها حضور یافتند و در این رقابت بزرگ که اقتدار فرهنگی را نشان می داد شرکت کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم بیان کرد: اسامی برندگان و مراحل قرعه کشی در 22 بهمن ماه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می شود.

همچنین در این آزمون مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز خاطرنشان کرد: وقف فرهنگی با ارزش است که می توان نیات واقفان را در جریان فعالیت های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی سوق داد.

حجت الاسلام اسماعیل حسینی مقدم تصریح کرد: ترویج کتاب و کتاب خوانی یکی از اهداف فرهنگی وقف است که در این زمنینه طبق منوایت رهبری در جهت توسعه این فرهنگ با ارزش گام نهاده ایم.

گفتنی است استاندار قم از روند نحوه برگزاری آزمون در مصلی قدس بازدید به عمل آورد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار