برگزاری مسابقه‌های تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام همواره یکی از دلایل استقبال نکردن مردم قم از دیدارهای صبا در لیگ برتر شمرده شده است.
کد خبر: ۳۶۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 30 January 2017
به گزارش تابناک قم، ورزشگاه شهید حیدریان همواره مهم‌ترین ورزشگاه فوتبال در محدوده شهری قم است و این ورزشگاه زمین چمن مصنوعی مناسب و جایگاه تماشاگران کافی و مجهز به صندلی دارد؛ اما نبود سایر امکانات سبب شده باشگاه صبا به برگزاری مسابقه‌های خود در این ورزشگاه حتی فکر هم نکند. 

با این حال تجهیز این ورزشگاه به رختکن‌هایی زیبا و مجهز که در حال انجام است این ایده را در اذهان اهالی فوتبال ایجاد کرده که ورزشگاه شهید حیدریان ممکن است در آینده به زمین مسابقه تیم صبای قم تبدیل شود. 

گرچه تجهیز رختکن‌های این ورزشگاه بخش مهمی از مشکلات برگزاری مسابقه‌های رسمی در این ورزشگاه را حل می‌کند، باید اذعان داشت برگزاری مسابقه‌ها در سطح لیگ برتر به شرایط استانداردی نیاز دارد که ساختمان جانبی ورزشگاه شهید حیدریان بدون این امکانات است. با این حال اگر صبا در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط کند احتمال انتقال مسابقه‌های صبا به ورزشگاه شهید حیدریان به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد.

برخی از اهالی فوتبال اعتقاد دارند اگر صبا مسابقه‌های خود در این ورزشگاه در مرکز شهر قم برگزار کند علاقه‌مندان به فوتبال ورزشگاه شهید حیدریان را بر خلاف ورزشگاه یادگار امام پر می‌کنند؛ زیرا دیگر لازم نیست تماشاگر برای تماشای یک مسابقه فوتبال از شهر خارج شود و مسافتی طولانی را تا ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری قم طی کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار