مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: بالابری که روز گذشته در قم حادثه آفرید و 4 کشته بر جای گذاشت تائیدیه ایمنی نداشت.
کد خبر: ۳۶۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اعلام این خبر عنوان کرد: این بالابر در ساختمان نیمه کاره ای در شهرک ولایت در روز جمعه عصر سقوط کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان قم افزود: این بالابر به طور موقت نصب شده بوده و از نظر استاندارد فاقد تائیدیه بود.

وی تاکید کرد: بالابرها نیز باید دارای ایمنی لازم باشند و زیر نظر فردی متخصص نصب شود و تائیدیه اخذ نماید و هر کس نمی تواند بدون در نظر گرفتن ایمنی در ساختمان از بالابر استفاده کند.

عباس جعفری در خصوص ریزش ساختمانی در قم نیز بیان کرد: بر اثر انفجاری در خیابان امام خمینی(ره) در ساختمانی به دلیل عدم استحکامات لازم دو ساختمان همجوار دچار تخریب شد که 4 مجروح و 1 کشته بر جای گذاشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی از شهود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
بالا بر مذکور موقتی نبوده، بلکه مدت دو سال است از آن استفاده می شده است بدون هیچ گونه نظارت از سوی سازمان های مرتبط .مشابه این بالابرها در بیشتر پروژه های ساختمانی قم وجود دارد که هیچ سازمانی بر آنها نظارت ندارد. بر اثر قصور و کوتاهی ازسوی مهندسین شرکت مربوطه و سازمان های نظارتی از خدا بی خبر با این فاجعه ی جانگداز و مرگ 4 جوان تحصیل کرده ، خانواده های زیادی را داغدار عزیزانشان کردندو صدای هیچ مدیری در حمایت از آنان به گوش نرسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار