نماز جمعه این هفته قم با استقبال گرم نمازگزاران قمی از این آیین عبادی - سیاسی، شاهد جلوه های باشکوهی بود.
کد خبر: ۳۶۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، خطیب این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم در مصلای قدس، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بود؛ پیش از آغاز خطبه ها، علی جان صادق پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گزارشی از نحوه فعالیت های انجام شده در این شرکت ارائه کرد.

** سخنران دیگر پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری بود که با قرائت روایتی از اهل بیت (ع) پیرامون ثواب شرکت در نماز جمعه، فضیلت های بی شمار این فریضه دینی را بیان کرد.

**حضور با شکوه شهروندان در آیین نماز جمعه این هفته قم با وجود بارش باران جلوه خاصی به این مراسم عبادی – سیاسی بخشیده بود و نمازگزاران حاضر در مصلای قدس به پاس قدردانی از این رحمت الهی سجده شکر به جا آوردند و از خداوند متعال خواستند بارش باران در استان قم ادامه داشته باشد.

** مدیران ارشد و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان قم این هفته در قالب طرح « رقابت در خدمت » از ساعت 10 صبح در مصلای قدس حاضر و پاسخ گوی سوال ها و مشکل های مردم در این بخش بودند که این حضور با استقبال نمازگزاران همراه شد.

** امروز همچنین مرکز مشاوره اسلامی آدینه در مصلای قدس برای خدمت رسانی رایگان در موضوع های قضایی و مشاورهای حقوقی به نمازگزاران به بهره برداری رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار