تیم فوتسال مس سونگون در خانه از حریف قمی خود شکست خورد
تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیدار برگشت خود برابر مس سونگون ورزقان با شکست این تیم یکی از شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را رقم زد. نماینده فوتسال قم در هفته بیستم لیگ برتر با حساب سه بر یک از سد میزبان عبور کرد.
کد خبر: ۳۶۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر روز گذشته تیم مس سونگون با نتیجه سه بر یک مغلوب مهمان خود یاسین پیشرو قم شد.

در این بازی که از ساعت 15:30 پنج شنبه در سالن پور شریفی تبریز شروع شد، شاگردان علی افضل برای کسب سه امتیاز این دیدار پا به زمین مسابقه گذاشتند اما این تیم میهمان بود که توانست با به ثمر رساندن 2 گل نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر به ‌پایان برساند.

در آغاز نیمه دوم بازیکنان مس سونگون برای فرار از شکست خانگی و جبران نتیجه نیمه نخست وارد زمین شدند و توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما در ادامه بازی یک گل دیگر از میهمان قمی دریافت کردند.

گل‌های یاسین پیشروی قم را سعید قاسمی، امین مجیدی پور و ابراهیم مسعودی و تک گل مس را هم توحید لطفی به ثمر رساند. 

بدین ترتیب تیم یاسین‌پیشرو قم با کسب 29 امتیاز در مکان ششم جدول جایگاه خود را حفظ کرد در حالی که تیم گیتی پسند اصفهان با 50 امتیاز، مس سونگون با 42 امتیاز، تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران با 41 امتیاز و حفاری اهواز با 36 امتیاز بالاتر از یاسین‌پیشرو قم در مکان‌های اول تا پنجم این رده‌بندی هستند.

نمایندگان فوتسال قم در لیگ هفدهم در هفته آتی میزبانی یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر یعنی دبیری تبریز خواهند بود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار