شنبه نهم بهمن ماه در قم
تیم فوتبال صبای قم در نوزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در مصافی خانگی از تیم پرسپولیس تهران صدرنشین لیگ پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک قم، با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری تمام بازی‌های دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 16:50 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبایی‌ها که در حال حاضر تیم رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، برای کسب آمادگی لازم به منظور برگزاری بازی خانگی مقابل پرسپولیس تهران روز جمعه این هفته در قم تمرین خواهند کرد.

بعد از دیدار صبای قم و ماشین‌سازی تبریز در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که شامگاه چهارمین روز بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها انجامید، صبایی‌ها بلافاصله تمرینات خود را از سر گرفتند تا آماده مصاف با پرسپولیس شوند.

تیم فوتبال صبای قم برای جدایی از قعر جدول رده‌بندی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، در هفته نوزدهم باید در خانه خود با تیم برانکو ایوانکوویچ یعنی پرسپولیس تهران بازی کند، دیداری که بین صدرنشین و تیم پانزدهم جدول لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالصمد مرفاوی، مرتضی کاشی، حسین گنجیان، مسعود مومنی و کریم بوستانی مربیان خود این‌ روزها در زمین چمن مجموعه ورزشی هما مشغول تمرین هستند و عصر جمعه هشتم بهمن ماه با حضور تمام نفرات خود در ورزشگاه یادگار امام شهر قم تمرین می‌کند.

صبای قم در حالی در حساس‌ترین بازی هفته چهارم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه هفته آینده نهم بهمن ماه در قم از تیم صدرنشین پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند که در دیدار رفت دو تیم در نیم فصل نخست، با یک گل به حریف خود باخته است.

البته صبایی‌ها در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی خود به تیم پرسپولیس تهران باخته‌اند و در بازی رفت فصل قبل در ورزشگاه آزادی با این تیم مساوی کرده‌اند اما چند فصلی است که صبا نتوانسته پرسپولیس را در قم و تهران شکست دهد.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا قبل از آغاز دیدارهای هفته نوزدهم لیگ شانزدهم، اختلافی 28 امتیازی بین صبای قم و پرسپولیس تهران قرار دارد، به طوری که شاگردان برانکو با کسب 41 امتیاز در صدر هستند و صبای قم با 13 امتیاز پانزدهم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار