فرمانده سپاه قم مطرح کرد
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: برای حفظ و حراست از محیط زیست استان قم کاملا آماده همکاری در عرصه‌های فرهنگی و عملیاتی هستیم.
کد خبر: ۳۶۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، غلامرضا احمدی در دیدار مدیرکل، معاونین و جمعی از کارشناسان این اداره کل به مناسبت هفته هوای پاک اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های گسترده علمی و منابع خدادادی در کشورمان، نباید از الگوهای توسعه غربی که تخریب محیط زیست را به دنبال دارد پیروی کنیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران موشک‌های دوربردی را طراحی و ساخته است که دارای فناوری‌های بسیار پیچیده و پیشرفته است که نسبت به دیگر کشورها بسیار جلوتر هستیم، پس در دیگر حوزه‌ها نیز می‌توانیم با تکیه بر توانمندی داخلی به توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر ضرورت توجه به ابلاغ سیاست‌های محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و اظهار کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تأمین مصالح و منافع کشورمان در عرصه‌های مختلف، اولویت ما بوده و از این نر در راستای دستیابی به محیط زیست سالم و پایدار کاملا آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت‌های سپاه قم در حوزه‌های فرهنگسازی و عملیاتی تصریح کرد: با وجود ارتباط و تعامل گسترده و حضور فعال بسیجیان در استان قم، می‌توان اقدامات تأثیرگذار فرهنگی و همکاری‌های عملیاتی مناسبی در حوزه محیط زیست به انجام برسانیم که نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی‌های بیشتر است.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و برخی معضلات زیست محیطی استان، اهمیت و توانمندی سپاه و بسیج در حوزه‌های گوناگون را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با افزایش مشارکت و همکاری‌های فیمابین، بتوانیم گام‌های مثبت و موثری در راستای حفظ و حراست از محیط زیست برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار