مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي قم و مديركل منابع طبيعي استان بر لزوم تعامل و همكاري نزديك اين دو نهاد در پيشبرد همزمان حفظ منابع طبيعي و توسعه صنعت تاكيد كردند.
کد خبر: ۳۶۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 23 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه ممتاز منابع طبیعی در استان اظهار کرد: همانگونه که شهرک‌های صنعتی به‌دنبال توسعه صنعتی و تولید است به همین میزان نیز وظیفه خود را در حفظ و توسعه منابع طبیعی و محیط زیست سنگین می‌داند.

وی با بیان اینکه طی سالیان اخیر همکاری و تعامل منابع طبیعی با این شرکت افزایش یافته است تصریح کرد: با توجه به ساختار و موقعیت ویژه شهرک‌های صنعتی، لازم است که جانمایی و توسعه شهرک‌ها در خارج از مناطق مسکونی شکل بگیرد و منابع طبیعی می‌تواند در روند توسعه صنعت، تولید و ایجاد اشتغال نقشی پایدار ایفا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اختصاص آب، تأمین نهال و تسریع در واگذاری زمین را از مهم‌ترین محورهای همکاری این دو نهاد عنوان کرد و گفت: براساس قوانین تنها بخشی از زمین‌های اختصاص یافته به شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود و بخش قابل توجهی از آن باید به فضای سبز و در راستای حفظ محیط زیست مورد بهره برداری قرار گیرد.

طیبی‌نژاد با یادآوری اینکه در حال حاضر سهم فضاهای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم از میانگین استانداردها بالاتر است ابراز کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر شرکت شهرک‌ها و منابع طبیعی استان شاهد حفظ و توسعه همزمان شهرک‌های صنعتی و محیط زیست استان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار