رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز هوای استان نیمه ابری تا ابری، غبارآلود همراه با بارش پراکنده است.
کد خبر: ۳۶۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹ 23 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان نیمه ابری تا ابری، غبارآلود همراه با بارش پراکنده است، امروز حداقل دمای استان قم منفی سه درجه و حداکثر دمای استان هم 12 درجه است.

وی ادامه داد: امروز جهت باد در استان قم شمال غربی خواهد بود و سرعت آن بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است، فردا هوای استان قم قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای استان در روز دوشنبه 12 درجه و منفی سه درجه است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا وزش باد در استان با جهت شمالی و با سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است، اما در روز سه شنبه وزش باد در قم در جهت شرقی با سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم اظهار کرد: روز سه شنبه حداقل دمای استان منفی چهار درجه و حداکثر آن 9 درجه خواهد بود، وضعیت هوای استان قم در آن روز قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: امروز به صورت پراکنده بارش‌هایی در استان قم رخ می‌دهد، اما فردا و پس فردا خبری از بارش باران در استان نیست، اکنون یک سامانه بارشی در غرب، جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی کشور و یک سامانه بارشی دیگر در سواحل خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور فعال است و این سامانه بارش‌های خوبی در آن مناطق دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی به دلیل سکون هوا، غبارآلودگی را در استان شاهد خواهیم بود، همچنین از ابتدای ماه مهر تاکنون 58 میلی متر بارش در استان قم ثبت شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار