یاسینی‌ها سه هفته سخت و طاقت‌فرسا باید در برابر تیم‌های مدعی و بالای جدولی رقابت دهند.
کد خبر: ۳۶۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 23 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 7 دیدار همزمان پیگیری شد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، یاسین پیشرو قم  پذیرای ارژن شیراز بود که در این بازی پرحاشیه موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.

یاسینی‌ها در حالی به مصاف به مصاف نماینده شیراز رفتند که در هفته گذشته نتیجه را بر تیم قعرنشین آذرخش بندرعباس واگذار بودند.

دیدار دو تیم از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان آغاز شد که در ابتدای کار یاسینی‌ها حملات پرفشاری را روی دروازه حریف ایجاد کردند و در همان دقایق توسط روح‌الله ایثاری به گل اول رسیدند.

پس‌ازآن تیم ارژن سر و پا حمله شد و گل تساوی را وارد دروازه تیم قم کرد و اما کمی بعد بر روی یک ضد حمله سعید قاسمی کاپیتان باتجربه یاسین پیشرو از ضعف دفاع این تیم استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای را بر روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما هیچ ثمری نداشت تا نیمه نخست با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسد.

در  آغاز نیمه دوم شاگردان محمدرضا حیدریان با ارائه یک بازی کاملاً منطقی و تیمی توسط فرج زاده به گل رسیدند تا نتیجه بازی سه بر یک به سود خود اختصاص دهند.

کمی بعد از دریافت گل سوم تیم ارژن به خودش آمد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف کمتر شود.

در همین بین مهدی زاهدی بازیکن شماره 23 یاسین پیشرو با خطایی که بر روی بازیکن تیم حریف انجام داد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

تیم یاسین دقایقی را سه‌نفره به مسابقه پرداخت اما کمی بعد ناصر اطمینان نیز از یاسین پیشرو کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا کار برای هم تیمی‌هایش سخت‌تر شود.

تصمیمات داور بسیار جنجال‌برانگیز بود تا جایی که درگیری لفظی شدیدی بین کادر یاسین و تیم داوری صورت گرفت.

در زمانی که تیم یاسین دونفره به بازی ادامه می‌داد، تیم ارژن شیراز حملات جدی و خطرناکی را روی دروازه قمی‌ها ایجاد می‌کرد که یکی پس از دیگری با درخشش مسعود ایازی به بیرون می‌رفت.

روح‌الله ایثاری در اواسط نیمه دوم با تکنیک خود گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا تیر خلاص را به حریف شیرازی شلیک کرده باشد.

در واپسین دقایق نیمه دوم ارژنی ها گل سوم را زدند اما دیگر فایده ای برای این تیم نداشت و پس به ثمر رسیدن گل، داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

در پایان این مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود نمایندگان فوتسال قم به پایان رسید تا این تیم 26 امتیازی شود و به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کند اما بنا بر عقیده کارشناسان کار یاسین پیشرو در هفته‌های اخیر سخت‌تر می‌شود.

یاسینی‌ها سه هفته سخت و طاقت‌فرسا باید در برابر تیم‌های مدعی و بالای جدولی رقابت دهند.

نمایندگان فوتسال قم در هفته بیستم به مصاف مس سرنگون تبریزی می‌روند که اصلی‌ترین تیم تعقیب‌کننده گیتی پسند اصفهان است.

پس‌ازآن در قم میزبان دبیری تبریز رده سومی هستند و در هفته بیست و دوم نیز باید به جدال تأسیسات دریایی تهران بروند.

در این دیدارها که در سه هفته آتی برگزار می‌شود کمی بعید به نظر می‌رسد که تیم قم بتواند فاتح میدان باشند چراکه این تیم‌ها برای جا نماندن از کورس قهرمانی باید تیم‌ها را از پیش رو بردارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار