پنج بازيكن تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در پايان نيم‌فصل نخست مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور در جمع برترين‌ گلزنان ليگ قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک قم، فوتسال قم در تاریخ 18 دوره‌ای رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور همواره یک نماینده در این سطح از مسابقات باشگاهی داشته و هیچ‌گاه تیم‌هایی که به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران به میدان رفته‌اند، در راه صعود به لیگ برتر موفق نبوده‌اند.

تیم‌هایی نظیر هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و فراز در سال‌های گذشته نمایندگان قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران بوده‌اند اما نتوانسته‌اند به لیگ برتر صعود کنند و از سال قبل تمام نگاه‌ها در بین علاقمندان به فوتسال در قم، به تیم آتلیه‌طهران دوخته شده تا بلکه این تیم به لیگ برتر صعود کند.

نگاه ویژه به آتلیه‌طهران برای کسب دومین سهمیه لیگ برتری قم

اگر قمی‌های علاقمند به فوتسال روند پر فراز و نشیب تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل نخست رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در نظر نگیرند، این تیم در دور برگشت با رفع نقاط ضعف خود یکی از شانس‌های حضور در لیگ برتر خواهد بود.

آتلیه‌طهران قم امسال دومین سال حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و بعد از اینکه در نخستین تجربه خود در سال 1394 تا آستانه حضور در مرحله نهایی پیش آمد، اکنون با بهره‌گیری از تجارب سال قبل، به دنبال حضور پرقدرت و بدون اما و اگر در مرحله پایانی لیگ 1395 است.

روند پر فراز و نشیب آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل نخست لیگ

نماینده فوتسال قم از آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان خود ایجاد کرده بود و نیاز به زمان کافی برای دست‌یابی به هماهنگی کافی داشت، کمی‌ پرفراز و نشیب ظاهر شده است اما با توجه به موقعیت فعلی در جدول رده‌بندی بازی‌ها، هواداران خود و علاقمندان به فوتسال در قم را نسبت به کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم این مسابقات امیدوار نگه داشته است.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم به غیر از نخستین مسابقه این فصل که در میهمانی تیم حاجی‌منصف قائمشهر به تساوی دو بر دو دست یافتند و در واقع برای شروع کار خود در این لیگ یک نتیجه خوب به دست آوردند، در سایر بازی‌ها به صورت یک برد و یک باخت به کار خود ادامه دادند.

فاصله 6 امتیازی آتلیه‌طهران قم با صدر جدول گروه نخست

در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان نیم‌فصل، تیم مقاومت قرچک با کسب 6 پیروزی، یک تساوی، یک باخت، 30 گل زده، 13 گل خورده و 19 امتیاز در صدر جای گرفته است و در دور برگشت باید برای مصاف با آتلیه‌طهران به قم سفر کند.

در این گروه تیم شاهد شیراز که از میانه راه بازی‌ها به یک‌باره اوج گرفت و خود را به عنوان یک حریف مدعی معرفی کرد با کسب پنج پیروزی، بدون تساوی، سه باخت، 19 گل زده، 19 گل خورده، تفاضل گل صفر و 15 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفته است.

نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم آتلیه‌طهران در این گروه از هشت مسابقه خود در نیم‌فصل نخست، چهار پیروزی، یک تساوی، سه باخت، 28 گل زده، 23 گل خورده، تفاضل گل مثبت پنج و 13 امتیاز در کارنامه دارد و در دور برگشت میزبان دو رقیب بالاتر از خود خواهد بود تا فرصت جبران این فاصله امتیازی را داشته باشد.

آغاز بازی‌های دور برگشت با مصاف آتلیه‌طهران قم و منصف قائمشهر

در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم حاجی‌منصف قائمشهر با کسب 12 امتیاز در تعقیب سه تیم بالای جدول قرار دارد و جالب این است که نماینده قائمشهر در نخستین هفته دور برگشت باید در قم با آتلیه‌طهران قم دیدار کند که این فرصت بسیار خوبی برای شاگردان سیدوحید غیاثی در آتلیه‌طهران است که با شکست حریف فاصله خود را با این تیم افزایش و با دو رقیب بالای جدول کاهش بدهند.

تیم فوتسال فردوسی مشهد در گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال با کسب 10 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد، مبل کریمی کرج و استقلال‌نوین ماهشهر نیز با کسب 9 امتیاز ششم و هفتم هستند، بهراد اردبیل که در آغاز راه صدرنشین این گروه بود اکنون با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم جای دارد و پاس قوامین تهران نیز با کسب هفت امتیاز آخرین تیم این گروه از مسابقات به شمار می‌رود.

رقابت 18 تیم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر کشور

نیم‌فصل نخست رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول در جدال مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در حالی به پایان رسید که 18 تیم مدعی در دو گروه 9 تیمی این فصل از مسابقات را برگزار می‌کنند تا سرانجام از بین آنها دو تیم به لیگ برتر برود.

در گروه نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور که 9 تیم حضور دارند، تیم آتلیه‌طهران نماینده استان قم است و در جدال با دیگر تیم‌ها از شهرهای قرچک، ماهشهر، شیراز، اردبیل، تهران، مشهد و قائمشهر برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می‌کند.

4 پیروزی، یک تساوی و 3 باخت آتلیه‌طهران قم در نیم‌فصل

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ ایران بعد از انجام هشت مسابقه در نیم‌فصل نخست موفق به کسب چهار پیروزی، یک تساوی، سه باخت، 28 گل زده، 23 گل خورده و 13 امتیاز شده و در این گروه رتبه سوم را در اختیار گرفته است.

نماینده فوتسال قم در هفته پایانی از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال، بعد از کسب چهارمین برد متوالی در خانه و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر جدال مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان بهترین تیم لیگ ایران را از آن خود کرد و اکنون پنج بازیکن خود را در جمع برترین‌ گلزنان لیگ می‌بیند.

این در شرایطی است که بعد از انجام آخرین هفته دیدارهای نیم‌فصل نخست، بازی‌های لیگ دسته اول به مدت دو هفته تعطیل شده و بازی‌های هفته دهم از روز سیزدهم بهمن آغاز خواهد شد و نماینده قم نیز بعد از چند روز استراحت دور جدید تمرینات خود را از سر گرفته است.

اقتدار آتلیه‌طهران قم در بازی‌های خانگی لیگ فوتسال ایران

در هفته پایانی نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور چهارمین پیروزی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم رقم خورد و این تیم در دیداری پرگل برابر تیم بهراد اردبیل به جمع سه تیم برتر گروه نخست این بازی‌ها رسید.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از غلبه بر تیم‌های فوتسال پاس قوامین تهران، مبل کریمی کرج و فردوسی مشهد در سالن شهید حیدریان قم، در هفته نهم و پایانی نیم‌فصل رقابت‌‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نیز میزبان تیم بهراد اردبیل بود و چهارمین بازی خانگی متوالی را در برابر دیدگان تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال با سه گل از نماینده فوتسال شهر اردبیل برد.

5 بازیکن آتلیه‌طهران قم در جمع برترین گلزنان نیم‌فصل

بعد از این دیدار بهترین‌های هفته پایانی نیم‌فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شدند و در ترکیب تیم پنج نفره منتخب هفته نهم در گروه نخست، محمد دهقان سنگربان آتلیه‌طهران قم همراه با یک بازیکن دیگر از تیم آتلیه‌طهران قم یعنی علی‌اصغر احمدی زننده دو گل از سه گل این تیم برابر بهراد اردبیل جزو بهترین‌های هفته شدند.

سپس نوبت به معرفی برترین گلزنان نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال در گروه نخست رسید که نام پنج بازیکن تیم آتلیه‌طهران قم در جمع برترین‌ها قرار دارد و در صدر جدول گلزنان این گروه محمد بخشی از آتلیه‌طهران قم با 6 گل قرار گرفته است.

همچنین سعید قلندری و علی‌اصغر احمدی با پنج گل در مکان دوم برترین گلزنان این گروه هستند، علی ابراهیم‌بیگی کاپیتان با تجربه آتلیه‌طهران قم زننده سه گل تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ امسال بوده است و محمد هاتفی نیز با دو گل دیگر گلزن شاخص نماینده قم در نیم‌فصل محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار