در لیگ برتر فوتسال؛
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه از سد تیم لبنیات ارژن شیراز گذشت.
کد خبر: ۳۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک قم، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری چند مسابقه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم یاسین پیشروی قم توانست نماینده فارس را از پیش رو بردارد.

تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و لبنیات ارژن فارس عصر شنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه پر حاشیه و نزدیک در نهایت با برترین ۴ بر ۳ سرخ پوشان یاسین پیشرو به پایان رسید.

در این مسابقه یاسین پیشرو ابتدا توسط روح الله ایثاری به گل رسید اما این گل توسط زرد پوشان ارژن پاسخ داده شد با این حال شوت کاپیتان سعید قاسمی پس از برخورد به یک بازیکن به دروازه ارژن کمانه کرد و بار دیگر یاسین پیشرو را پیش انداخت.

در دقایق پایانی نیمه نخست هر ۲ تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند به طوری که ارژن در چند نوبت به شدت دروازه یاسین پیشرو را تهدید کرد و یک بار نیز تیرک افقی دروازه یاسین را به لرزه درآورد و در مقابل یاسین پیشرو نیز یک موقعیت صد درصد گل را با تک به تک روح الله ایثاری از دست داد.

پس از پیروزی ۲ بر یک یاسین پیشرو در نیمه نخست، نیمه دوم بازی با برتری یاسین پیشرو و گل زودهنگام این تیم آغاز شد و یاسین خیلی زود با ضربه دقیق هاشم فرج زاده روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسید.

در ادامه ارژن یک بار دیگر اختلاف را کم کرد اما اوج التهاب بازی در دقایق پایانی بود که ابتدا مهدی زاهدی از یاسین پیشرو از زمین مسابقه اخراج شد و سپس در اتفاقی نادر لحظاتی بعد ناصر اطمینان نیز از داور مسابقه کارت قرمز گرفت تا یاسین پیشرو در شرایطی ویژه و عجیب، ۳ نفره شود و با مسعود ایازی درون دروازه و سعید قاسمی و هاشم فرج زاده در مقابل وی، به دفاع در برابر حمله ۴ نفره بپردازد.

بازی خوب و جسورانه و بی محابای بازیکنان یاسین پیشرو در وضعیت ۳ نفره سبب شد این تیم گلی دریافت نکند البته در شرایطی که یاسین ۳ نفره بازی می‌کرد روح الله ایثاری وارد میدان شد که کادر فنی ارژن اعتقاد داشتند این بازیکن زودتر از پایان زمان ۲ دقیقه قانونی به زمین آمده است.

پس از دفاع سرسختانه یاسین پیشرو، این تیم بار دیگر ۵ نفره شد و در این شرایط روی حرکت ویران کننده و فوق العاده سجاد نوروزی و پاس وی به روح الله ایثاری باز هم به گل رسید. تک گل ارژن در آخرین لحظات بازی دردی از این تیم دوا نکرد و یاسین پیشرو در نهایت ۴ بر ۳ فاتح این بازی شد.

بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم در پایان مسابقه به نحوه قضاوت داوران این بازی معترض بودند به طوری که یاسین پیشرو در صحنه اخراج بازیکنانش اعتقاد به اشتباه داور داشت و ارژن شیراز نیز اعتقاد داشت داوری به ضرر این تیم بوده است.

یاسین پیشرو با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و اکنون در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و با توجه به فاصله ۷ امتیازی با حفاری خوزستان رده پنجمی، به نظر می‌رسد تلاش یاسین پیشرو برای حفظ جایگاه کنونی برای آن‌ها یک موفقیت به حساب آید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار