لیگ برتر فوتبال استان قم در شرایطی در هفته‌های آغازین خود قرار دارد که تشخیص تیم‌های مدعی قهرمانی دشوار است اما وضعیت چند تیم، حکایت از توانایی بیشتر آن‌ها دارد.
کد خبر: ۳۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک قم، با گذشت 2 هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، رقابت در بالای جدول گرچه هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده، می‌تواند آبستن حوادث بسیار باشد. 

تیم‌های پناه‌آفرین و آبادگران بازی‌های آغازین خود در لیگ را با برد پشت سرگذاشته‌اند و فعلاً در صدر قرار دارند اما بدون تردید، این همه داستان نخواهد بود. 

هما در بازی اول خود برابر افشین غافلگیر شد و یک بر صفر باخت؛ اما این شکست را در هفته دوم جبران کرد و با پیروزی بر هنگ به جمع مدعیان بازگشت. علاوه بر هما، سفیر وحدت یکی از تیم‌هایی بود که لیگ را با پیروزی آغاز کرده بود اما در بازی با مشکی‌پوشان پناه‌آفرین یک بر صفر بازنده شد تا این شکست، آب سردی باشد بر پیکر این تیم.

گرچه سفیر وحدت و هما در همین ابتدای فصل امتیاز از دست داده‌اند، کارشناسان فوتبال می‌گویند این 2 تیم در آینده عرصه را برای صدرنشینان تنگ خواهند کرد. سفیر وحدت و پناه‌آفرین از نظر نیروی انسانی در شرایط مناسبی قرار دارند و بازیکنان نامداری جذب کرده‌اند اما کمبود تمرین نزد تیم‌های لیگ برتری استان مشهود است.

تیم فوتبال افشین از 2 بازی آغاز فصل 4 امتیاز کسب کرده اما همه منتظر افول این تیم هستند مگر این که افشین، تبدیل به تیمی در قواره استقلال خوزستان شود و به روند رو به رشد خود ادامه دهد. در انتهای جدول اما اوضاع برای هنگ، سپید زاگرس و پیمان مناسب نیست. پیمان احتمالاً گزینه اول سقوط به دسته اول خواهد بود گرچه هنوز برای پیش‌بینی آینده خیلی زود است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار