والیبالیست‌های قم برای رقابت در راه قهرمانی مسابقه‌های والیبال دسته اول جوانان و نوجوانان کشور به ترتیب عازم شهرهای قزوین و دامغان می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک قم، با حرکت به سوی ماه‌های پایانی سال پرونده مسابقه‌های والیبال قهرمانی و لیگ در بخش‌ها و رده‌های مختلف در حال بسته شدن است. در رده سنی نوجوانان، مسابقه‌های دسته اول کشور به مرحله پایانی رسیده و تیم کریمه قم یکی از 6 تیم حاضر در این مرحله است. نماینده قم 15 بهمن عازم دامغان می‌شود تا در این شهر مسابقه‌های خود را به صورت دوره‌ای برای کسب عنوان قهرمانی کشور برگزار کند.

در رده سنی جوانان نیز تیم کریمه قم نماینده استان قم است که از مرحله نخست به سلامت عبور کرده و 7 بهمن راهی قزوین می‌شود و در رقابت با 5 تیم دیگر برای قهرمانی می‌جنگد. والیبال قم به طور کلی از این مسابقه‌ها خاطره خوشی دارد. 

نماینده والیبال قم در لیگ دسته اول جوانان کشور از سال 91 به این سو، به استثنای سال 94، همواره قهرمان کشور شده است؛ اما این که چرا والیبال قم با این ظرفیت در بخش پایه، در رده سنی بزرگسالان دچار افت شده و بازیکنی در قواره لیگ برتر یا تیم‌های ملی ندارد سؤالی است که باید مربیان والیبال قم به آن پاسخ دهند.

علی گودرزی، بازیکن قمی، در یکی از معدود حضور بازیکنان قمی در اردوی تیم ملی والیبال، تا جمع 40 نفر نهایی منتخب ملی هم پیش رفت اما سرانجام از ترکیب ملی‌پوشان نوجوان کشورمان حذف شد. 

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار