مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه جشنواره ایده‌های شهروندی به دنبال ایجاد حس مشارکت و کشف ایده‌هاست، گفت: از میان برخی ایده‌ها می‌توانیم به طرح‌های اقتصادی و عملیاتی برسیم تا هزینه‌های شهری را کاهش دهیم.
کد خبر: ۳۶۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجید رفیعی طی نشست خبری که در سالن جلسات دفتر قائم مقام شهردار قم برگزار شد، با بیان اینکه آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو برای حفاظت از جان و مال مردم، جان خود را فدا کردند، اظهار کرد: تجمع امروز مردم قم به منظور گرامیداشت یاد این ایثارگران با حمایت اهالی رسانه قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در مورد این حادثه برخی اهداف سیاسی را مورد توجه قرار داده و اشخاص خاصی را هدف قرار داده‌اند در حالی که بزرگ کردن یک موضوع غیرحقیقی کار درستی نیست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از فعالیت کمیته فرهنگ شهروندی در شهرهای مختلف یاد کرد و گفت: مدیران شهری قم نسبت به این کمیته نگاه ویژه دارند و افق‌های مطلوبی را در این حوزه پیش‌بینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ایده‌های شهروندی به دنبال ایجاد حس مشارکت و کشف ایده‌های مردمی است، تصریح کرد: از میان برخی ایده‌ها می‌توانیم به طرح‌های اقتصادی و عملیاتی برسیم تا هزینه‌های شهری را کاهش دهیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره ایده‌های شهروندی شهرداری قم در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که در هر کدام از این بخش‌ها محوریت‌های متفاوتی مورد بررسی قرار داده می‌شود؛ این جشنواره بدون مشکل نیست اما امیدواریم با همیاری مسؤولان و اصحاب رسانه بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه بنده از انتقادات مختلف در هر سطحی استقبال می‌کنم، عنوان کرد: این انتقادها سبب برکت و پیشرفت می‌شود به همین علت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این راستا بدون ظاهرسازی انتقادات را دنبال می‌کند.

رفیعی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به دنبال ترمیم خود است، اضافه کرد: امیدواریم با همیاری مسؤولان بتوانیم رفع کاستی‌ها را در کوتاه‌ترین مدت رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به ایده‌های اهالی رسانه در حوزه فرهنگ شهروندی نیازمند برگزاری یک جشنواره تخصصی هستیم که این جشنواره در آینده دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مختلف خود است، مطرح کرد:‌ امیدواریم با استفاده از مشارکت اهالی رسانه بتوانیم در راستای اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد اقدامات لازم را انجام دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار