مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم گفت: پس از کسب نتایج موفقیت آمیز مطالعات طرح ماندگاری سوهان قم، این طرح عملیاتی می شود.
کد خبر: ۳۶۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای نیاز واحدهای تولیدی فعال سوهان برای رفع مشکل ماندگاری پایین این محصول برای صادرات، طرح مطالعاتی در این خصوص در دستور کار خوشه کسب و کار سوهات قم قرار گرفت.

وی افزود: پس از اتمام کار مطالعاتی و کسب نتایج موفقیت آمیز آن، مقرر شد با همکاری بخش خصوصی عملیات اجرایی طرح ماندگاری سوهان قم به صورت عملی اجرایی شود.

طیبی نژاد در ادامه با بیان این که سیاست راهبردی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران کمک به صادرات و تامین زیرساخت های لازم در این خصوص است گفت: استان قم با وجود واحدهای صنعتی و محصولات تولیدی متنوع و ممتاز ظرفیت و توانمندی خوبی در بخش صادرات دارد که برای دستیابی به جایگاه واقعی نیازمند زیرساخت های لازم است.

وی اضافه کرد: در این بخش خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته در گام نخست توانستیم موانع و مشکلات پیش روی صادرات خوشه های کسب و کار قم را شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، سوهان را یکی از کالاهای تولیدی استان با دارا بودن قابلیت صادراتی عنوان کرد و بیان کرد: صادرات سوهان بدلیل ماندگاری پایین موانعی برای صادرات داشت که این مشکل در حال رفع شدن است که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته بتوان این شیرینی سوغات قم جایگاه خود را در بازارهای صادراتی منطقه و فرا منطقه ایی پیدا کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار