دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور گفت: استانداری قم موفق به کسب رتبه نخست در اقامه نماز شد.
کد خبر: ۳۶۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 21 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حسن قشقایی در جلسه شورای فرهنگی استانداری قم افزود: استانداری قم با کسب 939 امتیاز توسط شورای اقامه نماز رتبه نخست را کسب کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیج به هیچ جناح خاصی تعلق ندارد اظهار داشت: بسیج متعلق به همه نظام و ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب حداکثری مردم افزود: باید شرایطی فراهم شود تا آحاد مردم و کارکنان دولت به این نهاد بپیوندند و از توان ایشان در خدمت بی منت به انقلاب اسلامی استفاده شود.

قشقایی با اشاره به مشکلات اعتباری در بسیار از مسائل کشور اظهار داشت: در زمینه پایگاه های بسیج استانداری ها امیدواریم با پیگیری های به عمل آمده بتوانیم بودجه های لازم را تخصیص دهیم.

دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل شوراهای فرهنگی استانداری ها اشاره کرد و گفت: این مساله موجب تمرکز فعالیت های فرهنگی استانداری ها خواهد شد.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به عضویت 130 تن از کارکنان استانداری در پایگاه بسیج اظهار داشت: پایگاه بسیج استانداری قم از واحدهای فعال استان است.

محمدرضا زینل بیک با اشاره به برگزاری آیین های مختلف مذهبی در ایام مختلف سال افزود: حضور در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و ترویج روحیه ایثار و شهادت از جمله فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج استانداری قم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار