فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم:
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم گفت: در نظام اسلامی حق نداریم که به فتنه گران برانداز مسؤولیتی بدهیم.
کد خبر: ۳۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 20 January 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در جهان اظهار کرد: این انقلاب ویژگی‌های زیادی داشت و یک زلزله بزرگ را در جهان به وجود آورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، مسلمانان جهان را به حرکت وا داشت، این انقلاب، حرکتی را به وجود آورد که به تبع آن بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم افزود: خداوند به عنوان مهندسی هستی، نظام طبیعت را مهندسی کرده و همه چیز را در جای خود قرار داده است، حاکمیت در جهان باید بر عهده شخصی قرار بگیرد که راه راست را تشخیص می‌دهد و اشتباهی نمی‌کند و عبد خدا است.

طیبی‌فر با اشاره به دشمنان رسول اکرم(ص) اظهار کرد: در زمان حیات ایشان دو جبهه یهود و منافقین با رسول اکرم(ص) مبارزه کردند، یهود کارگردان ماجرا و منافقین هنرپیشه‌های این عرصه بودند، پس از رحلت پیامبر(ص)، جبهه زرسالاران، دنیاسالاران و متعاملین با یهود در برابر امام علی(ع) ایستادند و با ایشان جنگیدند.

وی ادامه داد: یک عده از کسانی که در زمان حیات رسول اکرم(ص) در کنار ایشان بودند، پس از رحلت پیامبر(ص) به جای اینکه زیر پرچم امام علی(ع) بروند، به جبهه زرسالاران پیوستند و با امام علی(ع) جنگیدند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم افزود: پس از رحلت امام خمینی(ره) هم دو جبهه در کشورمان شکل گرفت، یک جبهه به رهبری مقام معظم رهبری و با حضور جمع از کثیری از مردم بود، اما جبهه دیگری که در کشورمان شکل گرفت، جبهه زرسالاران و متعاملین با استکبار بود، برخی در ایران گفتند که راهی برای پیشرفت جز راه غرب نیست.

طیبی‌فر با اشاره به خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از خطوط قرمز این نظام استکبارستیزی است، باید دشمن را دشمن بدانیم، همچنین یکی دیگر از خطوط قرمز نظام اسلامی بحث فتنه است و رهبر معظم انقلاب روی این مساله تاکیدات زیادی داشتند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران در سال 88، ارکان نظام اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) را هدف قرار دادند و نمی‌توانیم که به فتنه گران اعتماد کنیم، در نظام اسلامی حق نداریم که به فتنه گران برانداز مسؤولیتی بدهیم و آن‌ها جایی در نظام اسلامی ندارند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم افزود: فرمان‌های رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، ایشان بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و راه نجات اقتصاد کشورمان توجه به مساله اقتصاد مقاومتی است، اما متاسفانه اکنون شاهد واردات کالاهایی همچون سنگ قبر و خاک گربه به کشورمان هستیم که واردات چنین کالاهایی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تطابق ندارد.

طیبی‌فر با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به مساله اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ایشان برای تحقق اقتصاد مقاومتی قرارگاهی را در کشورمان تشکیل دادند و رئیس جمهور را به عنوان مسؤول این قرارگاه انتخاب کردند، مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی در خصوص ضرورت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن برای فردی در کشورمان کف می‌زند، باید آن فرد ببیند که چه اشتباهی انجام داده است، نه اینکه از کف زدن دشمن خوشحال شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار