ستاره کاراته استان قم گفت: مسابقات جهانی کاراته وان اوایل بهمن‌ماه به میزبانی شهر پاریس کشور فرانسه پیگیری می‌شود اما به علت همزمانی مسابقات با تولد فرزندم به فرانسه نمی‌روم.
کد خبر: ۳۶۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، امیرمهدی زاده با اشاره به اینکه تیم ملی کاراته کشورمان این روزها خود را برای حضور در رقابت‌های کاراته وان آماده می‌سازد و سخت درگیر تمرینات است اظهار داشت: مسابقات جهانی کاراته وان اوایل بهمن‌ماه به میزبانی شهر پاریس کشور فرانسه پیگیری می‌شود اما به علت همزمانی مسابقات با تولد فرزندم به فرانسه نمی‌روم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در مورد غیبت خود ادامه داد: این روزها بیشتر علاقه دارم در کنار همسرم باشم اما برای جبران این غیبت سعی می‌کنم در قبل از پایان سال 95 در مسابقات کاراته وان هلند شرکت کنم تا مقام قابل قبولی را به دست آورم.

مرد پرافتخار کاراته قم تصریح کرد: نام فرزندم انتخاب کرده‌ایم و او دهم بهمن‌ماه به جمع خانواده مهدی زاده اضافه می‌شود، به‌اتفاق همسرم اسمش را سایمان به معنای بزرگ منش انتخاب کرده‌ایم.

قهرمان کاراته جهان در مورد این‌که اجازه فعالیت به فرزندش را در ورزش می‌دهد، عنوان کرد: چراکه نه، ورزش که چیزی بدی نیست، باید دید به چه رشته‌ای علاقه دارد تا در همان رشته فعالیت کند.

وی ادامه داد: حتی اگر پسرم به دنبال ورزش قهرمانی هم باشد تا آنجایی که بتوانم حمایتش می‌کنم.

مهدی زاده با اشاره به المپیکی شدن رشته کاراته در المپیک 2020 توکیو بیان کرد: بسیاری از کشورهای مختلف ایمیل می‌دهند تا برای آن‌ها در المپیک شرکت کنم اما همیشه برای من کشورم و مردمم در اولویت بوده و هست و هیچ‌گاه به سرزمینم پشت نخواهم کرد.

وی درباره عدم حضور در لیگ برتر توضیح داد: در ابتدای فصل با تیم دانشگاه آزاد تهران به توافق رسیدم  اما به دلیل برخی مسائل قید مبارزه روی تاتامی لیگ را زدم و تمریناتم را به‌صورت انفرادی تحت نظر استاد دباغیان دنبال می‌کنم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار